וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בית"ר ירושלים הביסה 0:5 את הפועל ניר רמת השרון

הצהובים-שחורים היו גדולים על הקבוצה מהליגה הלאומית: אזולאי כיכב עם שלושער (13, 39, 45), זהבי (20) ו-וארן (65) הוסיפו

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

זה נראה טוב, אפילו טוב מאוד: בית"ר ירושלים המתחדשת והמסקרנת הביסה היום (שני) 0:5 את הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית במשחק הכנה. הקבוצה מהבירה הרשימה ושלומי אזולאי כיכב עם שלושער במחצית הראשונה (13, 39, 45) כשאת השערים הנוספים כבשו אור זהבי (20) ואנתוני וארן (65). המשחק נערך לזכרו של אוהד בית"ר, סמל ראשון עידו בן ארי ז"ל, שנהרג בנובמבר 2016 בהתהפכות טנק ברמת הגולן.

פערי הרמות היו ברורים מהדקה הראשונה. הקבוצה של רוני לוי רקדה על המגרש, ובדקה ה-13 עלתה ליתרון ממתפרצת קטלנית בה שיתפו פעולה מיכאל אוחנה, גדי קינדה ושלומי אזולאי, והאחרון בעט כדור חד ושטוח לרשת כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-20 אזולאי נגח כדור קרן ומצא את אור זהבי, שנגח מקרוב כדי להעלות ל-0:2. שיתוף הפעולה אוחנה-קינדה-אזולאי שוב נראה נהדר בדקה ה-39, בה אזולאי הרשית את השלישי מול שער ריק. על סף הירידה להפסקה מיכאל אוחנה מצא את המשקוף, אבל אזולאי היה ראשון על הריבאונד והשלים שלושער. בדקה ה-65 המחליף שי קונסטנטין נעצר אצל שוער רמת השרון סהר חסון, אבל הכדור הגיע דווקא למחליף נוסף, אנתוני וארן, שדחק מקרוב פנימה וקבע את תוצאת המשחק - 0:5.

השוער איתמר ניצן אמר בסיום: "תמיד כיף לנצח, נמשיך להתקדם ולהשתפר. יש דרך ארוכה עד למשחק הרשמי הראשון. ננסה להיות קבוצה מגובשת וטקטית יותר". על רוני לוי: "הוא מאמן מאוד רציני, טקטי מאוד ומשמעת חשובה לו. רואים את זה על המגרש, אנחנו משחקים כקבוצה אחת. הלוואי שהכל יתחבר לנו. לכל אורך הקריירה שלי האמנתי בעצמי. אני נהנה מהרגע ואמשיך ליהנות ממנו בכל דקה". על המטרות שהציב משה חוגג: "הן לגיטימיות, אבל אם נחשוב יותר מדי רחוק אנחנו נפגע בעצמנו. אנחנו כשחקנים צריכים להתרכז במשחק הבא, אפילו באימון הבא. אי אפשר להתרחק מהעובדה שנבנתה כאן קבוצה מרשימה". על מחנה האימונים: "זה זמן להתגבש ולהתאחד כקבוצה במטרה להגיע לליגה בצורה הכי טובה".

מיכאל אוחנה בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר נראית מצוין. מיכאל אוחנה/דני מרון

הרכבים

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, אופיר קריאף, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, אנז' פרדי פלומן, שלומי אזולאי.

שותפו בהמשך: שי קונסטנטין, עדי תמיר, לירן רוטמן, אנתוני וארן, שלום אדרי, אפונסו טיירה, יקיר ארצי, ז'אורז'יניו, נתנאל דלויה.

הרכב הפועל ניר רמת השרון: סהר חסון, עילי שוויקה, יוגב לרמן, מעוז סמיה, דניאל כהן, בר ירוחם, ראול גרשומוב, עמית מגוז, ציון צמח, גיא כהן, גל צרויה.

שותפו בהמשך: אור אוסטוינד, אופק מרום, סארי חאג', פאדי סילבס, אביב סאלם, ג'ורג' דיבה, עידן רטה, אביאל בן חמו, איתי טורף, אופק ברזני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully