וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיניה נגד קובאץ': "משהו חסר ביחסים שלו עם השחקנים"

המגן שעזב את באיירן מינכן אחרי שמונה שנים, תקף את המאמן: "זה פשוט לא עבד בינינו. נפגעתי כשלא שיחקתי במחזור הסיום"

צילום ועריכה: מתן חדד

לצד העזיבות המתוקשרות של אריאן רובן ופרנק ריברי את באיירן מינכן אחרי שנים ארוכות ומוצלחות, סיים את דרכו בקבוצה גם שחקן אחר שעשה שירות ארוך באדום-כחול. ראפיניה שיחק בבאיירן שמונה שנים, זכה איתה בשבע אליפויות ולאחרונה חזר לברזיל וחתם בפלמנגו.

לעומת ריברי ורובן המבוגרים יותר, ראפיניה ראה את עצמו ממשיך בבאיירן מינכן, אבל היחסים המעורערים עם המאמן ניקו קובאץ' לא הותירו מקום לספק. "אני מאחל לניקו הצלחה, הוא מאמן צעיר, אבל זה פשוט לא עבד בינינו", אמר המגן הימני בראיון ל"בילד", "היה שלב בו שיחקתי באופן קבוע ואז פתאום הוא לא בנה עליי יותר. לא הבנתי את זה".

ראפיניה, באיירן מינכן. GettyImages
נשאר פגוע. ראפיניה/GettyImages

ראפיניה סיפר שהוא נפגש עם קובאץ' לפני פתיחת העונה לשיחה בה המאמן הבטיח לו שהוא מייעד לו תפקיד חשוב ברוטציה. כשלא כך היו הדברים, הברזילאי התלונן בפומבי והיחסים הגיעו לשפל ממנו לא הייתה יציאה.

בחודשים האחרונים של העונה המגן הימני שותף לעתים כמחליף ובילה את מרבית הזמן על הספסל. במחזור האחרון, כשכבר ידע שהוא לא ממשיך בבאיירן, הוא קיווה לפחות לקבל דקות פרידה. אבל קובאץ' הותיר אותו על הספסל וראפיניה נפגע.

"קובאץ' ידע כמה זה חשוב לי", הוא אמר, "זה מאוד העציב אותי, הוא פשוט היה צריך לתת לי לשחק. משחק אליפות? שיחקתי ב-10 משחקי גמר במדי באיירן, אני יודע להתמודד עם הלחץ. רציתי לשחק בפעם האחרונה מול האוהדים, הוא יכול היה לסמוך עליי. משהו היה חסר ביחסים בין השחקנים לבין קובאץ'. אני מקווה בשבילו שהוא ילמד וישתפר".

עוד באותו נושא

אריאן רובן הודיע על פרישה מכדורגל: "ההחלטה הקשה שקיבלתי בחיי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully