וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מרוצה מההתנהלות של ניימאר, ברתומאו: "שום דבר לא השתנה"

בספרד טוענים שהמאבק של החלוץ עם פ.ס.ז' עשוי להוריד את ערך השוק שלו. דני אלבס: "ניימאר צריך להיות בקבוצה שמשחקת עבורו"

צילום ועריכה: מתן חדד

ניימאר יעזוב את פריס סן ז'רמן הקיץ, זה כבר ברור. שני הצדדים הגיעו לנקודת האל חזור אתמול (שני) אחרי שהברזילאי, שמעוניין לחזור לברצלונה, לא הופיע לפתיחת האימונים. במועדון הוציאו הודעה רשמית בנושא שבה נכתב כי השחקן לא הופיע לאימון במועד ובזמן שהוגדר מבלי שקיבל על כך אישור מהמועדון.

על פי התקשורת הספרדית, המהלך של ניימאר הוא בדיוק מה שברצלונה רצתה - מעין טקטיקה שלא תותיר לאלופה הצרפתית ברירה אלא להפחית בדרישותיה ולמכור את הכוכב הברזילאי במחיר נמוך יותר. "ברצלונה מקווה שפ.ס.ז' תאבד סבלנות", נכתב ב"ספורט" הקטלאני. "אם הוא יחזור לפריס והמאבק יימשך, במועדון יעשו הכל כדי להעיף אותו. עם זאת, אם יחזור מוכן להשלים, הוא ימשיך בפריס. כך או כך, הסאגה הזו רק החלה".

בהצגה של השוער המחליף החדש נטו, נשאל הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו על הנושא ורק הסכים לשחרר משפט קצר: "אגיד מה שאמרתי ביום שישי שעבר - שום דבר לא השתנה, לא דיברנו איתו. אנחנו בברצלונה תמיד פתוחים להחתמות חדשות, עד ה-31 באוגוסט".

דני אלבס, ששיתף עם ניימאר פעולה בברצלונה, בפריס סן ז'רמן ובנבחרת ברזיל, לא בטוח שחזרה לאלופת ספרד היא הצעד הנכון: "הקבוצות של מסי ורונאלדו משחקות עבורן, וכך צריך להיות גם עם ניימאר. הם שחקנים שונים, אבל ככל שהקבוצה משחקת עבורם יותר, כך הם נותנים תפוקה גדולה יותר. זה לא עניין של אנוכיות".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
ממשיך לעשות צרות. ניימאר/GettyImages

אתמול בלילה המנהל המקצועי הברזילאי של פריס, התייחס בראיון לסאגת ניימאר ותקף את הכוכב הסורר כשאמר: "הוא יכול לעזוב אם תתקבל הצעה שתתאים לכולם. כרגע אנחנו לא יודעים אם מישהי רוצה לקנות אותו". על הדיווחים על כך שהוא יחזור לברצלונה: "הם אמרו שהם רוצים לקנות, אבל אנחנו לא מוכרים. אנחנו לא ראינו הצעה מברצלונה. זה לא עניין של רגשות, זה עניין מקצועי ולא קיבלנו הצעה".

לאונרדו תקף את ניימאר כשאמר: "פריס רוצה לסמוך על שחקנים שרוצים להישאר ולבנות איתנו משהו גדול. אנחנו לא צריכים שחקנים שעושים לנו טובה אם הם נשארים פה. אני לא מכיר מועדון שניצח עם שחקן שהוא חושב שהוא גדול ממנו. לטובת המועדון, הוא צריך לשלוט בכל השחקנים שלו. כולל בשחקנים הכי חשובים".

על כך שניימאר לא הגיע לאימן הראשון, אמר: "המשחק האחרון שלו היה ב-6 ביוני והחופשות אושרו עד ה-8 ביולי. ברור לכולם שהוא רוצה לעזוב אבל זה כדורגל. אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה".

ומה אומרים בסביבתו של ניימאר? אביו הסביר אמש כי "הסיבה שהוא לא הגיע היתה ידועה כבר שנה, בשל המחויבויות שלו לקרן צדקה. לא יכולנו לדחות אותן והוא יחזור ב-15 ביולי. זה פשוט מאוד. פריס סן ז'רמן היתה מודעת לכך, הנשיא אל חלאיפי אפילו אמור היה להשתתף בחלק מהאירועים. אני לא מבין את הסיבה לסערה הזאת, אנחנו כועסים מאוד".

אז ברור שהברזילאי יהיה חייב לעזוב את פריס, אבל מי תוכל לשלם עליו? ניימאר נרכש על ידי פריס לפני שנתיים תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו ויש לו חוזה לעוד שלוש שנים במועדון. גם אם הצרפתים יתגמשו במחיר שלו, הברזילאי יושב על חוזה עתק ומרוויח סכומים בסדר גודל שרק מסי מרוויח כך שהעסקה להחזרתו לבלאוגרנה צפויה להיות מורכבת במיוחד.

הברזילאי גם שלל את הדיווחים על כך שמתייס דה ליכט עשוי להגיע ואמר: "הוא לא יבוא לפריס. זו היתה אפשרות, הוא שחקן נהדר, אבל זה לא הזמן המתאים לעשות השקעה כל כך גדולה. אנחנו חייבים להירגע קצת, אין לנו 200 מיליון יורו לבזבז ככה".

עוד באותו נושא

ניימאר לא הופיע לאימון, דיווח: ביקש לעזוב את פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
המנהל המקצועי של מילאן לאונרדו. GettyImages
הראה לניימאר את הדלת החוצה. לאונרדו/GettyImages

ההודעה של פריס בנוגע לניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully