וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: הסנסציה של מדגסקר נמשכה בדרך לרבע הגמר, אלג'יריה ניצחה את גינאה 0:3

ההפתעה של הטורניר ניצחה 2:4 בפנדלים את הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו אחרי 2:2 דרמטי בתום 120 דקות. אלג'יריה המשיכה במאזנה המושלם

פנבה אנדריאטסימה, נבחרת מדגסקאר. רויטרס
לא ייאמן. מדגסקר חוגגת/רויטרס

שלב שמינית גמר אליפות אפריקה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים, ובראשון ביניהם נמשכה ההפתעה הכי גדולה של הטורניר: מדגסקר המדהימה הדיחה גם את הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, ועלתה לרבע הגמר. אלג'יריה עלתה גם היא לרבע הגמר אחרי 0:3 חלק על גיניאה.

צ'אנסל אמבמבה, נבחרת קונגו. רויטרס
שער שוויון דרמטי, שלא הספיק. אמבמבה/רויטרס

מדגסקר - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו 2:4 בפנדלים (2:2 אחרי 120 דקות)

מדגסקר היא הסנסציה של אליפות אפריקה, בזה אין ספק, אבל היום היא הוכיחה שפועלים לצדה כוחות מיוחדים. אחרי ניצחון על ניגריה בשלב הבתים, היום הגיע הניצחון על הקונגולזים בפנדלים, ששוב הקפיץ מדינה שלמה. סמואל אמאדה כבש את השער הראשון למדגסקארים (9), בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה שטסה היישר לחיבורים, אבל בקאמבו (21) השווה ל-1:1 בנגיחה מקרוב. מדגסקאר כבר חגגה כשהצליחה לעלות ל-1:2 מעוד נגיחה, הפעם של פאנבה אנדריאטסימה בדקה ה-77 שזינק מקרוב ודחק עם ראשו משלושה מטרים, אבל קונגו שוב השוותה, הפעם בדקה ה-90, משער של צ'אנסל אמבמה, בלם פורטו, שנגח חזק מכדור קרן והציל את נבחרתו מהדחה. בהארכה מדגסקר בעיקר התגוננה וחיכתה לפנדלים, ושם הגיעה הבשורה: הקונגולזים החטיאו פעמיים, ואפשרו לנבחרת הצנועה לחגוג את ההישג הגדול בתולדותיה.

עוד באותו נושא

רומאריו באג'ו וראקוטוהארימאלאלה: ההעפלה המוזרה של מדגסקר לאליפות אפריקה

לכתבה המלאה
נבחרת מדגסקר חוגגת ניצחון, אליפות אפריקה. רויטרס
איך זה קרה? מדגסקר/רויטרס
הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו מודחת, אליפות אפריקה. רויטרס
הלב נשבר. קונגו/רויטרס

אלג'יריה - גינאה 0:3

אלג'יריה הגיעה למשחק כאחת משלוש נבחרות שסיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם, והיא עדיין ללא ספיגה. הנבחרת של ג'אמל בלמאדי הייתה פייבוריטית ברורה, חששה מגורל דומה לזה של מרוקו (שבעצמה נראתה מצוין בשלב הבתים והודחה על ידי בנין בשמינית הגמר), אבל ידעה לנצל את היתרונות שלה היטב, לכבוש שלושה שערים ולסיים שוב עם שער נקי כדי להבטיח את מקומה ברבע הגמר.

יוסוף בליילי כבש שער יפה בדקה ה-24, ריאד מחרז הוסיף בדקה ה-57, ואדם עונאס חתם בדקה ה-82. השער הראשון הגיע לאחר שבליילי עשה דאבל פס בתוך הרחבה עם בגדד בונדג'הא ושיגר פס חזק ומדויק לפינת השער. את השער השני כבש מחרז לאחר שהשתלט יפה על מסירה מצדו השני של המגרש, ושלח בעיטה מדוייקת לפינה. השער השלישי הגיע בהתקפה מתפרצת בה יוסוף אטאל שלח כדור רוחב ואדם עונאס סיים פנימה.

ריאד מחרז ויוסף עטאל נבחרת אלג'יריה. GettyImages
עלו לרבע הגמר. מחרז ועטאל/GettyImages
ריאד מחרז נבחרת אלג'יריה. GettyImages
כבש את השער השני. ריאד מחרז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully