וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון נפצע בבכורה בליגת הקיץ, המשחק הופסק בשל רעידת אדמה

הכוכב נטש אחרי פחות מעשר דקות נגד הניקס, הפליקנס הרגיעו ודיווחו שמדובר במכה קלה. 14 דקות ושתי נקודות לזוסמן בהפסד קליבלנד

עריכת וידאו: מתן חדד

יובל זוסמן המשיך הלילה (בין שישי לשבת) את מסעו עם קליבלנד בליגת הקיץ של ה-NBA, והפעם קיבל 13:50 דקות בהן קלע שתי נקודות, הוריד ריבאונד והוסיף חטיפה בהפסד הקאבס 85:75 למינסוטה בליגת הקיץ בלאס וגאס. הישראלי, שחולם על חוזה בליגה הטובה בעולם, אמנם קיבל יותר דקות משקיבל בהפסד לממפיס בלילה שבין רביעי לחמישי בסולט לייק, אבל לא הצליח לעשות בהן יותר מדי והתקשה לבלוט ולהותיר חותם פעם נוספת.

אבל מירב העניין בליגת הקיץ הלילה היה כמובן במשחק שהפגיש בין ניו אורלינס לניו יורק, ובו הבחירה מספר 1 בדראפט, זאיון וויליאמסון, ערך הופעת בכורה במדי הפליקנס. האולם בלאס וגאס, שכולל קצת יותר מ-17 אלף מקומות, התמלא לחלוטין בצופים שרצו לחזות בפרוספקט המרגש בפעולה. כדי להוסיף לפיקנטריה, הוא פגש את הבחירה מספר 3 בדראפט וחברו הטוב מדיוק, אר ג'יי בארט, שערך בכורה בניקס. המשחק הופסק באמצע, כמו שאר המשחקים שנערכו הלילה בווגאס, בשל רעידת אדמה בארצות הברית. הוא חודש, אבל הופסק פעם נוספת טרם הסתיים והוחלט לבטלו במצב של 74:80 לפליקנס כשנותרו קצת פחות משמונה דקות לסיום המשחק.

שחקני הניקס והפליקנס יורדים לחדרי ההלבשה אחרי רעידת האדמה

לרוע מזלם של הצופים, שנאלצו לצפות במשחק שלמעשה לא הסתיים באופן רשמי, גם וויליאמסון נאלץ לסיים את המשחק לפני הזמן. אחרי 09:10 דקות בלבד הוא נטש את המגרש בשל התנגשות ברכיים שפגעה בברכו השמאלית. הפליקנס מיהרו להרגיע ולדווח שלא מדובר בפציעה חריפה, ושהם מעדיפים לא לסכן אותו במשחק של ליגת קיץ. בדקות ששיחק, זאיון קלע 11 נקודות והוסיף חטיפה. אר ג'יי בארט קלע 10 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ב-24:53 דקות.

עוד באותו נושא

קוואי לאונרד דחה פעם נוספת את ההחלטה: "הוא לא מעוניין בחוזה קצר"

לכתבה המלאה

למרות שלא ישחק איתו בפליקנס: זאיון וויליאמסון זכה לפגוש בווגאס את אנתוני דייויס

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון. AP
בניו אורלינס לא רוצים לסכן אותו. זאיון וויליאמסון בבכורה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully