וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד דחה פעם נוספת את ההחלטה: "הוא לא מעוניין בחוזה קצר"

על אף הדיווחים לפיהם יודיע במהלך הערב באיזו קבוצה בחר, MVP הגמר עדיין מתלבט. בארצות הברית מדווחים: "הוא רוצה חוזה ארוך טווח"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאז פתיחת השוק החופשי בלילה שבין ראשון לשני ממתינים ב-NBA בדריכות רבה להחלטה של קוואי לאונרד, ונראה שגם הערב (שישי) זה לא יקרה. הליגה נכנסה לכוננות אחרי שכריס קרטר מרשת "פוקס", הנחשב למקורב למחנה קוואי, הודיע בשעות הצהריים שההחלטה צפויה להימסר במהלך הערב. ואולם, בשעת ערב מאוחרת, אחרי עוד המתנה מורטת עצבים מצד הראפטורס, הלייקרס והקליפרס, התברר שקוואי טרם החליט.

"קוואי לא יחליט היום. הוא עדיין מתלבט, ובניגוד לכל מיני דיווחים לא מעוניין בחוזה לעונה אחת או שתי עונות. כשהוא יחתום, הוא מעוניין בחוזה ארוך טווח", צייץ קרטר.

מוקדם יותר טען קרטר כי על פי כמה מקורבים לשחקן, טורונטו פייבוריטית לזכות בשירותיו ולהקדים את הלייקרס והקליפרס. עדיין מוקדם לקבוע אם יש אמת בדיווחים, שכן קוואי שמר לאורך כל השבוע את הקלפים קרוב לחזה ואפילו הסקופר היודע-כל אדריאן ווג'נראוסקי הודה בימים האחרונים שיש בידיו מעט מאוד מידע לגבי נטיית ליבו של לאונרד.

שחקן טורונטו ראפטורס קוואי לאונרד. GettyImages
נשאר בקנדה? קוואי/GettyImages

היטיב להגדיר את הסיטואציה עיתונאי אחר של רשת "פוקס", המגיש קולין קאוהרד, שצייץ: "שלושה אנשים שונים אמרו לי שיש להם מידע חד וחלק על זהות הקבוצה שקוואי יחתום בה. הם הבטיחו לי שהם יודעים ב-100 מה תהיה ההחלטה. הבעיה היא שכל אחד מהם הצביע על קבוצה אחרת".

העיכוב בהחלטה של קוואי גרם לסחרור ב-NBA. לאונרד אומנם נפגש בימים האחרונים עם שלוש המועמדות היחידות לצרפו - תחילה הקליפרס, אחר כך הלייקרס ולבסוף הראפטורס - אולם השמועות על עתידו השתנו מיום ליום.

(עדכון ראשון: 17:12)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully