וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לנצח: נבחרת העתודה גברה על קרואטיה 87:89

השחקנים של בית הלחמי פתחו את טורניר ההכנה בדרייב אין עם ניצחון על הסגנית שלה מאליפות אירופה הקודמת. עידן אלבר בלט עם 18 נקודות וסל גדול במאני טיים. דני אבדיה תרם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים

one

בחרת העתודה של ישראל פתחה היום (שישי) את טורניר ההכנה המרובע לקראת אליפות אירופה עם ניצחון 87:89 על קרואטיה בדרייב אין. הנבחרת של אריאל בית הלחמי ממשיכה לנצח במשחקי ההכנה, ושמונה ימים לפני פתיחת האליפות, יכולה להיות אופטימית שלמרות מכת פציעות היא ממשיכה לנצח.

כמו במשחק הקודם נגד הקרואטים בתחילת השבוע, גם המשחק היום היה צמוד לכל אורכו, כשבית הלחמי מעניק במחצית הראשונה והשנייה הזדמנות לכמה שחקנים שעדיין לא בטוחים במקומם בסגל. ברגעי ההכרעה הצליחה קרואטיה לצבור מומנטום חיובי ולהוביל, אך דווקא אז השתלטו על המשחק שניים מהשחקנים הצעירים של העתודה - ים מדר עם שני סלים גדולים, ועידן אלבר ששייך למכבי תל אביב, וקלע שלשת קלאץ' שנתנה לנבחרת יתרון 86:88.

עוד בנושא:
אוניברסיאדה: ישראל הביסה את אוסטרליה 64:92
דני אבדיה קלע שלשת ניצחון, נבחרת העתודה ניצחה
ממשיכים לנצח: העתודה הביסה את בלגיה 58:87

עידן אלבר נבחרת העתודה מול קרואטיה. דני מרון
קלע שלשת קלאץ'. עידן אלבר/דני מרון

אלבר היה הקלע המוביל של הנבחרת עם 18 נקודות ב-24 דקות משחק, וארבעה שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות: ים מדר ויאיר קרביץ עם 13 נקודות כל אחד, ודני אבדיה ואופק מלכה עם 12 נקודות כל אחד. אבדיה הוסיף 8 ריבאונדים. עוד קלעו לישראל: רז אדם 6, תומר לוינסון 5, בניה סרור 4, תומר פורת (10 ריבאונדים) ואורי חי 3 כל אחד. כן שותפו: יובל חיים ושחר עמיר.

עוד באותו נושא

דיווח: מילאנו שוקלת לפנות לעומרי כספי

לכתבה המלאה
דני אבדיה נבחרת העתודה מול קרואטיה. דני מרון
12 נקודות ו-8 ריבאונדים. דני אבדיה/דני מרון
אריאל בית הלחמי מאמן נבחרת העתודה מול קרואטיה. דני מרון
יכול להיות אופטימי. אריאל בית הלחמי/דני מרון
  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully