וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס: "המטרה שלי היתה לפגוע בו. השגתי את הנקודה"

אחרי הדו- קרב הצמוד אתמול, האוסטרלי מודה שרצה לפגוע בנדאל במהלך המשחק, ולא מתנצל על זה: "הוא יכול לעמוד בכדור אחד בחזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בוידיאו: נובאק דג'וקוביץ'

אחד המשחקים היותר מסקרנים אתמול בווימבלדון, ללא ספק, היה בין רפאל נדאל לבין ניק קיריוס. לשניים יש הסטוריה טעונה והמשחקים ביניהם מספקים אירועים יוצאי דופן. בהתמודדות ניצח נדאל, אך את הרגעים המעניינים ביותר סיפק, כרגיל, האוסטרלי הצעיר שנחשב לילד הרע של עולם הטניס.

במהלך המשחק קיריוס חבט בחוזקה לעברו של נדאל, שלמזלו הצליח לחסום את הכדור לפני שפגע בחזהו בעוצמה רבה. כאשר נשאל קיריוס אודות המקרה במסיבת העיתונאים, אמר: "למה שאתנצל? השגתי את הנקודה. המטרה שלי היתה לפגוע בו. לבחור (לנדאל) יש מלא גראנד סלאמס, כמה כסף יש לו בבנק? אני חושב שהוא יכול לעמוד בכדור אחד בחזה".

עוד בנושא:

ווימבלדון: נדאל עבר את קיריוס, קרבר הודחה
"לא נשב לבירה ביחד": המשחק בין נדאל לקיריוס
שישי בווימבלדון: קורי גוף רוצה סיבוב רביעי

ניק קיריוס והשופט ווימבלדון 2019. GettyImages
לא אהב את השיפוט במשחק. ניק קיריוס./GettyImages

"זה היה מסוכן", אמר הספרדי. "זה לא מסוכן עבורי, זה מסוכן לשופט הקו ומסוכן לקהל. כשאתה חובט כך בכדור, אתה לא יכול לדעת לאן הוא ילך. אני יודע שהוא שחקן מאד מוכשר, אבל גם אני מקצוען. אני יודע בוודאות שכחובטים כך בכדור, הוא יכול ללכת לכל מקום".

ההסטוריה של השניים מתחילה חמש שנים אחורה, במגרש המרכזי בווימבלדון שם קיריוס בן ה-19 המדורג במקום ה-144 גבר על נדאל שהיה מדורג במקום הראשון בעולם והדיח אותו בסיבוב הרביעי. לפני המפגש אתמול (חמישי) המאזן בין השניים עמד על שלושה ניצחונות לכל אחד, כאשר קיריוס ניצח את נדאל במפגש האחרון בין השניים בפברואר השנה בטורניר אקפולקו. לאחר ניצחון זה, אמר קיריוס שנדאל בחור מריר, ושהשניים לא יחלקו משקה יחד בזמן הקרוב.

במהלך המשחק קיריוס התווכח עם שופש הכיסא לגבי הזמן הרב שניתן לנדאל בין ההגשות שלו. במהלך המשחק אף אמר לשופט: "אתה בושה". במסיבת העיתונאים אמר: "למה אני צריך חכות שראפה יכנס לקצת שלו כל פעם? אני חושב שהדרך בה הוא (השופט) התמודד עם המשחק היתה רעה מאד"

עוד באותו נושא

ווימבלדון: קרבר הודחה, פדרר דילג, נדאל עבר את קיריוס

לכתבה המלאה
רפאל נדאל ווימבלדון 2019 במשחק נגד קיריוס. GettyImages
עבר לסיבוב השלישי. נדאל./GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully