וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשב לבירה ביחד": בווימבלדון מצפים למשחק בין נדאל לקיריוס

למרות שמדובר בסיבוב השני בלבד, המשחק בין היריבים המרים מהווה אטרקציה אמיתית. נדאל: "הוא מסוכן. כשהוא רוצה לשחק טניס"

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב השני בווימבלדון יימשך ביום חמישי ולמרות שמדובר בשלב מוקדם יחסית של הטורניר היוקרתי, מחר יתקיים ממשחק עם פוטנציאל להפוך לאחד המעניינים בווימבלדון השנה: רפאל נדאל נגד ניק קיריוס.

בין הספרדי לאוסטרלי שוררת איבה אמיתית וזה מה שהופך את המשחק מחר לכל כך מסקרן, ביחד כמובן עם העובדה שאם קיריוס יקום על רגל ימין, הוא יכול להוות יריב לשור ממאיורקה. איך אמר קיריוס אתמול? "אני לא בטוח שאני ורפא היינו יכולים ללכת לפאב ולשבת ביחד לבירה... יש לנו כבוד הדיי ושם זה פחות או יותר נגמר". כבוד הדדי? זה נתון לפרשנות.

הם נפגשו באול אינגלנד קלאב ב-2014, המשחק הראשון ביניהם מתוך שישה (המאזן עומד באופן מפתיע על 3:3). קיריוס נחשב אז להפתעה נעימה, אבל מאז עשה לעצמו שם של אחד מהילדים הרעים של הטניס העולמי, כזה שחרף הכישרון העצום שיש לו, הורס לעצמו פעם אחר פעם. גם דודו הדעתן של רפא, טוני נדאל, התבטא בנושא לא פעם והאוסטרלי לא ממש אהב את זה.

בפברואר האחרון קיריוס ניצח את נדאל בטורניר אקפולקו והרתיח את הספרדי במהלך המשחק עם מכת הגשה מזלזלת מלמטה. רפאל נדאל הגדיר את המהלך הזה כ"חסר כבוד" וטוני נדאל אמר ש"קיריוס בחור לא מחונך". האוסטרלי השיב בפודקאסט במאי האחרון: "יש לי 12 שנות לימוד, אידיוט. אני מחונך ואני מבין שאתה מתוסכל כי ניצחתי את האחיין שלך".

אתמול קיריוס נשאל על הקרב המתוקשר שלו עם טוני נדאל והגיב בכעס כלפי העיתונאי ("קודם תגיד לי מה הדוד של רפא אמר לי ראשון"). כשהטניסאי הספרדי התבקש לנושא אתמול, הוא אמר: "אני מבוגר מדי בשביל זה. אני לא הולך למלחמה עם אף אחד, אני פה כדי ליהנות מטניס. מבחינה מקצועית? קיריוס הוא יריב מאוד מסוכן. כשהוא רוצה לשחק טניס".

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. GettyImages
נדאל ישמח לנקום על ההתרחשויות באקפולקו. קיריוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully