וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רמי גרשון עשוי להישאר, צ'אבי אצ'ייטה מועמד

5.7.2019 / 9:14

במועדון מאוד מרוצים מהיכולת והגישה של הבלם שכבר היה נראה בדרך החוצה ובצוות המקצועי נוטים להשאיר אותו. בלם ווסקה בעונה שעברה נמצא ברשימות. הקבוצה השיקה את המדים החדשים לעונה הקרובה

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

רמי גרשון עשוי להישאר בעונה הקרובה במכבי חיפה. הבלם שכבר היה נראה בדרך החוצה, הציג יכולת גבוהה במחנה האימונים ובמועדון התרשמו מאוד מהרצינות והגישה שלו. בצוות המקצועי שוקלים לשנות את התכניות ולהשאיר אותו בסגל חרף העובדה שעד לפני כשבועיים הוא נראה בדרך החוצה.

מכבי חיפה צריכה להגיש לאופ"א את רשימת השחקנים לצמד המשחקים נגד מורה הסלובנית במוקדמות הליגה האירופית עד מחר בערב וגרשון צפוי להיכלל בה. כרגע נראה שגם אליסון דוס סנטוס יירשם, אם כי בניגוד לגרשון, הבלם הברזילאי לא נמצא בתכניות והוא צפוי בכל מקרה לעזוב.

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שינוי בתכניות. גרשון/ברני ארדוב

גם אם גרשון יישאר, מכבי חיפה מתכוונת להחתים בלם זר ברמה גבוהה שלמעשה יהיה זה שינהיג את החוליה האחורית. אחד השחקנים שנמצאים ברשימה של הצוות המקצועי הוא צ'אבי אצ'ייטה. הבלם בן ה-31 התיר את חוזהו באתלטיק בילבאו אחרי שבעונה שעברה הושאל לווסקה. כידוע, בחיפה מחזרים במרץ אחרי שחקן נוסף שסיים את חוזהו בבילבאו: אנדר איטורספה.

בסביבתו של אצ'ייטה אישרו שבחיפה ובדקו את ההיתכנות של הגעה שלו, אך ציינו שבשלב זה הוא מעדיף לחפש אופציות בספרד. יחד אם זאת, אצ'ייטה השאיר לא שלל הגעה לישראל אם לא יקבל הצעה שתספק אותו במולדתו. גורם בחיפה אמר "יש הרבה מהלכים לחיזוק ונבדקים שמות רבים. בניגוד לעבר, הפעם נביא רק שחקנים שנאמין בלב שלם שישדרגו את הקבוצה".

שחקן הכנף ההולנדי יאניק וילדסחוט צפוי לחתום בקבוצה לשלוש שנים. הקשר לא שיחק באופן פעיל מחודש ינואר והוא למעשה ללא פעילות סדירה כבר קרוב לשבעה חודשים. וילדסחוט נפצע במשחק גביע באנגליה בתחילת 2019 וסבל מקרע ברצועות הקרסול. בעקבות הפציעה עבר השחקן ניתוח ולמעשה מאז לא חזר לפעילות ולא שיחק. בחיפה מודעים להיסטוריה שלו והוא נבדק בהתאם.

עוד באותו נושא

רוקאביציה חתם לשנתיים נוספות במכבי חיפה: "לא כל כך מהר מוותרים על מועדון כזה"

לכתבה המלאה
חולצות מכבי חיפה. אתר רשמי
אהבתם? החולצות החדשות של מכבי חיפה/אתר רשמי

בתוך כך, הקבוצה השיקה הבוקר את המדים החדשים שלה לעונה הקרובה. מדים בצבעי לבן, ירוק ולבן משולב עם ירוק. בחלקה הקדמי של החולצה, מעל הלב, רקומים סמל המועדון ומעליו כוכב מוזהב המייצג 10 אליפויות ישראל, כשבצידו הימני של החזה רקום בלבן ה-SWOOSH המונומנטלי של חברת נייקי, נותנת החסות הרשמית של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully