וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה חתם לשנתיים נוספות במכבי חיפה: "לא כל כך מהר מוותרים על מועדון כזה"

4.7.2019 / 16:22

האוסטרלי, שבדק אופציות מארה"ב ומסין, נשאר במועדון הירוק אליו הוא הגיע ב-2016: "המועדון הזה הפך לבית שלי, אני מתגעגע לקהל הירוק"

ניקיטה רוקאביציה נשאר ירוק. מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של החלוץ האוסטרלי לשנתיים נוספות. רוקאביציה בדק לאחרונה אופציות בארה"ב ובסין, וגם בית"ר ירושלים גיששה בכיוון שלו, אך הירוקים הבטיחו את עתידו של השחקן שהאופציה עליו הסתיימה הקיץ.

רוקאביציה, 32, חתם במכבי חיפה ביוני 2016, אחרי עונה טובה בבית"ר ירושלים שבמהלכה הוא כבש 14 שערים. את עונת 2017/2018 הוא סיים כמלך השערים של הקבוצה, עם 10 שערים. בסך הכול רוקאביציה כבש 22 שערים ב-83 הופעות במדים הירוקים.

השחקן אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במכבי חיפה, מועדון שהפך לבית שלי. היו לי עוד הצעות, אבל לא כל כך מהר מוותרים על מועדון גדול עם קהל נהדר כמו מכבי חיפה. מתגעגע לקהל הירוק."

כעת, הירוקים יכולים להתפנות להחתמה הצפויה של של יאניק וילדסחוט, הקיצוני ההולדי בן ה-27. וילדרסחוט עבר בדיקות רפואיות במועדון וצפוי להרוויח כחצי מיליון שקל לעונה. הוא צפוי להיות שחקן הרכש החמישי שמגיע לקבוצה הקיץ אחרי יובל אשכנזי, דולב חזיזה, גיל יצחק ואיקוום אודו.

ניקיטה רוקאביציה מכבי חיפה. אתר רשמי
נשאר ירוק. ניקיטה רוקאביציה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully