וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר איטורספה מועמד למכבי חיפה, גם חטאפה ופאוק בעקבותיו

1.7.2019 / 9:28

הירוקים אישרו את הפרסום בספרד לפיו הקשר שסיים את חוזהו בבילבאו, נמצא על הכוונת. טורחון הוצע, ייתכן שיגיע למבחנים

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה מעוניינת בקשרה אתלטיקו בילבאו בשנים האחרונות, אנדר איטורוספה. ב"אס" הספרדי פורסם אתמול בצהריים שהירוקים מאוד מעוניינים בקשר שסיים את חוזהו בקבוצה הבאסקית, אם כי גם חטאפה ופאוק סלוניקי לוטשות אליו עיניים. באנגליה נכתב בשבועות האחרונים שלידס עשויה לצרפו. בחיפה אישרו את הפרסום בספרד ואמרו שאכן נעשה ניסיון לצרף את השחקן.

איטורספה בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של אתלטיק בילבאו ושיחק בקבוצה לכל אורך הקריירה (כולל קבוצת המילואים). מדובר בקשר אחורי מאוד טכני שצבר 232 הופעות בליגה הספרדית, 54 הופעות במפעלים אירופים ושתי הופעות בנבחרת ספרד ב-2014.

הבלם מארק טורחון הוצע לקבוצה ובחיפה שוקלים את מועמדותו. המאמן מרקו בלבול מאוד רצה את הבלם בן ה-33 כבר בחודש ינואר, אבל לבסוף הוא נשאר בקבוצתו הגרמנית, אוניון ברלין. בלבול מאוד מעריך את טורחון, אך העובדה שלא שיחק תקופה ארוכה מאוד מעלה חשש.

טורחון לא שיחק כל העונה ולמעשה המשחק הרשמי האחרון שלו היה לפני 13 חודשים, ביוני 2018 אז הוא שותף לשתי דקות נגד בוכום. עם זאת לאחר שהוצע שוב וכעת הוא שחקן חופשי אחרי שחוזהו באוניון הסתיים, בחיפה בודקים אם הוא יסכים להגיע למבחנים.

שחקן אתלטיק בילבאו, אנדר איטורספה. GettyImages
רזומה מרשים. איטורספה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully