וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פנאתינייקוס במו"מ מתקדם עם אריק סאבו

4.7.2019 / 20:08

הקשר הסלובקי עשוי לעבור לקבוצה היוונית שמגלה בו עניין רב. חנן ממן בספק למשחק מול לאצ'י במוקדמות הליגה האירופית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשר הפועל באר שבע, אריק סאבו, מנהל מו"מ מתקדם עם פנאתינייקוס היוונית. סאבו קיבל מבאר שבע הודעה שהוא לא בתכניות וגם לא המריא למחנה האימון בפולין. הסלובקי כבר שיחק בפאוק סלוניקי ומכיר היטב את הליגה היוונית.

הפועל באר שבע נחתה בשעות הצהריים בוורשה אחרי שעזבה את מחנה האימונים שלה בגדנסק בשעות הבוקר. בהמשך ימריאו השחקנים לישראל ויזכו למנוחה קצרה בטרם יפתחו את ההכנות במוצאי שבת לקראת המשחק הראשון מול לאצ'י האלבנית בעוד שבוע במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

חנן ממן בספק רב למשחק בעוד שבוע בגלל פציעה באזור שרירי המפשעה. ממן ינסה לחזור להתאמן במוצאי שבת. חאתם עבד אלחמיד חזר אתמול לשחק במשחק האימון שקיימה הקבוצה והוא החלים מהפציעה שלו. אלחמיד צפוי להיפגש בשבוע הבא עם בעלי המועדון אלונה ברקת על מנת לגבש החלטה משותפת באשר לעתידו של הבלם במועדון. בבאר שבע רוצים שהשחקן ימשיך בקבוצה כרגיל אבל מבינים שיש קבוצות שמעוניינות בו ולכן שני הצדדים רוצים לגבש את העתיד הקרוב. אחרי השיחה עם ברקת הדברים אמורים להיות יותר ברורים מבחינת השחקן והמועדון.

בתוך כך, הקבוצה תשוב ארצה הערב לאחר מחנה האימונים. לואי טהא ואביתר אילוז יגיעו לישראל בבוקר לאחר שדרכונו של הבלם אבד והשגרירות בפולין סייעה בהוצאת דרכון זמני.

שחקן הפועל באר שבע אריק סאבו. קובי אליהו
יבדרך חזרה ליוון. סאבו/קובי אליהו

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע סיימה את מחנה האימונים עם 2:2 נגד פוגון שצ'צין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully