וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סיימה את מחנה האימונים עם 2:2 נגד פוגון שצ'צין

שבוע לפני לאצ'י: מרואן קבהא (74) ואורן ביטון (86) איזנו עבור האדומים אחרי שהפולנים עלו ליתרון משערים של דריגאס (20, בפנדל) והוסטיקה (51)

שחקני הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
נמנעו מהפסד. שחקני הפועל באר שבע/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע קיימה היום (רביעי) את משחק האימון השלישי והאחרון שלה במחנה האימונים בפולין וסיימה ב-2:2 נגד פוגון שצ'צין המקומית. מרואן קבהא (74) ואורן ביטון (86) מנעו הפסד אחרי שהפולנים עלו ליתרון משערים של קמיל דריגאס (20, בפנדל) וסנטרי הוסטיקה (51). הקבוצה של ברק בכר סיימה את המחנה בטעם טוב וללא הפסדים, אחרי שבמשחקים הקודמים גברה על לכיה גדנסק (0:3) וסיימה בתיקו עם אולימפיאקוס היוונית (2:2). כבר בשבוע הבא, ביום חמישי (11 ביולי), באר שבע תפתח את העונה האירופית שלה בעונה רשמי במשחק חוץ נגד לאצ'י האלבנית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

מהלך המשחק

בדקה ה-15 דויד סטץ' האוסטרי איים עם בעיטה מסוכנת על סף הרחבה, אבל ארנסטס שטקוס היה עירני והדף טוב. כעבור דקה אדריאן בנדיצ'ק רשם החמצה גדולה כשמצא את עצמו חופשי מול שטקוס, אבל בעט חלש מדי והשוער הליטאי היה במקום והציל את האדומים פעם נוספת. בדקה ה-20 בן ביטון הכשיל ברחבה שחקן פולני, ופוגון קיבלה פנדל. הקשר קמיל דריגאס ניגש לבעוט והכניע בקלות את שטקוס, 0:1 לפולנים. באר שבע התקשתה בהמשך, לא הגיעה למצבים וירדה להפסקה בפיגור 1:0.

האדומים עלו רע למחצית השנייה, וסנטרי הוסטיקה העלה את הפולנים ל-0:2 בדקה ה-51 אחרי מבצע אישי נאה. באר שבע יצאה למתפרצת טובה של נייג'ל האסלביינק, שאחרי מבצע אישי נהדר ממרכז המגרש השאיר למרואן קבהא שכבש מקרוב כדי לצמק ל-2:1 בדקה ה-74. האדומים השתפרו, ובדקה ה-86 גם מצאו את השוויון: הכדור הגיע לאורן ביטון באגף שמאל, המגן הניף את הרגל ומצא את הרשת. 2:2, וזאת גם הייתה תוצאת המשחק.

הרכב הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טהא, שון גולדברג, דוד קלטינס, עדן שמיר, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, ג'ימי מרין, בן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully