וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף בשידור חי: השמועות על חתימת קוואי לאונרד שיגעו את טורונטו

שידור טלוויזיוני עקב עם מסוק אחרי רכב בו לכאורה שהה הכוכב, ומאות אוהדים הגיעו למלון מקומי לשווא. וגם: אדריאן ווג'נראוסקי הודה שלא ברור לו מה תהיה החלטתו של קוואי ומתי היא תתקבל

עריכת וידאו: מתן חדד

זהו היום הרביעי מאז פתיחת השוק החופשי להעברות ב-NBA. אחרי שכבר נעשו מספר מהלכים גדולים ששינו את פני הליגה לחלוטין, כולם ממתינים כעת להחלטה הגורלית האחרונה שצפוי לקבל קוואי לאונרד. אלוף ה-NBA הטרי עם טורונטו צפוי, כך על פי השמועות, לחתום באחת מהקבוצות הבאות: לוס אנג'לס לייקרס, לוס אנג'לס קליפרס, או אפילו להישאר בניגוד לציפיות המוקדמות בטורונטו ולחתום על חוזה ארוך טווח.

כתב רשת ESPN אדריאן ווג'נראוסקי יודע בדרך כלל על כל עסקה הרבה לפני כולם, אבל אפילו הוא הודה שלא ברור לו מה תהיה החלטתו של קוואי ומתי היא תתקבל. הוא התראיין לתכנית "גאט אפ" והבהיר שמעל לכל, בסביבתו של השחקן הבהירו לקבוצות שמשוחחות איתו שאסור להן להדליף שום פרט מהפגישות האישיות. "אם חלק מהמידע ייצא החוצה, זה עשוי לעלות לקבוצות באפשרות להחתים אותו", אמר ווג'נראוסקי. בנוסף, הכתב העריך שקוואי עשוי לקבל את החלטתו עוד היום.

מנגד, כתב ה"אתלטיק" ג'אברי יאנג שנחשב לעיתונאי הכי אמין בכל מה שקשור ללאונרד, סיפר שלדעתו החלטה לא תתקבל בימים הקרובים: "הוא ויועציו לוקחים את הזמן", כתב יאנג, שהוסיף: "זאת החלטה גדולה עבורו". כתב נוסף, ג'יילן רוז, טען שקוואי יחתום בטורונטו לשנתיים, אבל יאנג התייחס גם לדיווח הזה וביטל אותו: "קוואי לא יחתום על חוזה לשנתיים, זה לא יקרה. זה יהיה חוזה ארוך טווח".

שחקן טורונטו ראפטורס קוואי לאונרד. GettyImages
כולם מחכים להחלטה שלו. קוואי לאונרד/GettyImages

בכלל, על אוהדי טורונטו עברו 24 שעות מעניינות ומשעשעות. הכל התחיל עם שמועה לגבי נחיתה של קוואי בקנדה, ואף שידור טלוויזיוני חי עם מסוק ש"רדף" אחרי הרכב בו, לכאורה, שהה לאונרד. בהמשך היו שמועות שהכוכב הגיע למלון הייזלטון המקומי, אליו נהרו מאות אוהדים מקומיים בניסיון לראותו. אחרי מספר שעות של המתנת שווא, האוהדים הבינו שהשחקן לא הגיע לעיר וכי היה מדובר בשמועה לא מבוססת.

והנה סיפור משעשע נוסף, שכנראה לא כל כך ישעשע את אוהדי הניו יורק ניקס. למועדון הייתה פגישה שתוכננה מראש עם לאונרד, אבל בגלל שהניקס לא הצליחו להשיג את קווין דוראנט עם פתיחת שוק ההעברות, הם החליטו לבטל מראש את הפגישה ולא להיפגש איתו בכלל. ההחלטה הזאת איכזבה מאוד את אוהדי הניקס, שציפו שקבוצתם תנסה לפחות להיפגש עם קוואי למרות שהסיכויים להחתימו היו קלושים.

עוד באותו נושא

כל ה-NBA ממתינה לקוואי לאונרד: "כרגע אפשר רק לנחש מה יעשה"

לכתבה המלאה

המסוק שרדף אחרי "הרכב של קוואי" בשידור חי

אוהדי טורונטו מתאספים ליד המלון בו קוואי "שהה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully