וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מאיימים עליו ברצח: צפו בסרחיו ראמוס מתקבל בכבוד מלכים במצרים

קפטן ריאל מדריד שפצע את מוחמד סלאח בגמר האלופות של 2018 הגיע לירח דבש בע'רדקה ודווקא התקבל באהבה גדולה: "זה מוכיח שהוא אוהב את המדינה ואת האזרחים המצרים"

מתוך טוויטר

למשך תקופה לא קצרה, היה סרחיו ראמוס אחד האויבים הגדולים ביותר של מצרים. קפטן ריאל מדריד פצע את הכוכב הלאומי בגמר ליגת האלופות של 2018, מה שגרם לסלאח להחמיץ גם את פתיחת הגביע העולמי באותו קיץ.

ראמוס אפילו ספג איומים ברצח, אבל כנראה שהזמן מרפא הכל - אחרת, איך תסבירו את הגעתו למצרים, ואת קבלת הפנים המלכותית לה זכה? בלם נבחרת ספרד שנחת בע'רדקה ביחד עם אשתו, כחלק מירח הדבש אותו מבלים השניים במספר מדינות שונות, התקבל בתשואות רמות בשדה התעופה. לאחר מכן נערכה עבורו קבלת פנים הכללה, בין היתר, שטיח שנפרס לכבודו ואת השמעת ההמנון הספרדי. בכיכר העיר הוצב פוסטר גדול שלו על אחד הבניינים.

איש העסקים המצרי קאמל אבו עלי, שהזמין את ראמוס למצרים, חגג את הגעתו: "הוא כבר התנצל בפני מוחמד סלאח. הגעתו לכאן מראה את אהבתו למדינה ולאזרחים המצרים".

ראמוס, אגב, הוא לא שחקן ריאל מדריד הראשון שנופש בע'רדקה. בקיץ שעבר היה זה קארים בנזמה, ולפני כן גם כריסטיאנו רונאלדו בילה מספר ימים בכפר הנופש.

עוד בנושא:

יותר מעוד פרה קדושה: צפו בפרה הטובה בעולם בכדורגל
כל גול בצבע: עשרת השערים היפים ביותר בהיסטוריית כדורגל הנשים
קשוח: שחקן ראגבי פרק את ברכו וסטר לה עד שחזרה למקומה בזמן משחק
הקרב המדמם ביותר בתולדות ה-MMA: "הרגשתי את הדם זורם בכמויות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully