וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון האריך את חוזהו בהפועל ירושלים בשנתיים נוספות

2.7.2019 / 17:44

הגארד מצטרף לשני שחקנים זרים נוספים שממשיכים בשורות האדומים - ג'יימס פלדין וטיישון תומאס. אמר אחרי החתימה: "יש לנו חבורה נהדרת של אנשים שממשיכה, הרבה עבודה לעשות ומשימות להשלים"

one

בוידיאו: תקציק חצי גמר הפיינל פור- הפועל ירושלים מול מכבי ראשון לציון

ג'ייקובן בראון האריך בשנה עם אופציה לעונה נוספת את חוזהו בהפועל "בנק יהב" ירושלים ויצטרף לשניים משחקני הקבוצה ג'יימס פלדין וטיישון תומאס, שחתומים אף הם במועדון לשנתיים הבאות.

בראון בן ה-29 הגיע בקיץ 2018 מגלבוע/גליל והעמיד במהלך העונה החולפת ממוצעים של 10.4 נק' ו-4.6 אס' ב-21.5 דק' למשחק בליגת ווינר סל. הוא היה מהבולטים בשורות הקבוצה במשחקי גביע המדינה בו זכתה הקבוצה עם לא פחות מ-20.7 נק' יחד עם 4.7 ריב' ו-4 אס' במשחקי הגביע.

עוד בנושא:
מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון צפוי להמשיך בעונה הבאה
נס ציונה: ליאור קררה מתקרב, עידן אלבר עשוי להצטרף.
תומר גינת ממשיך בהפועל תל אביב וצפוי להתמנות לקפטן

בליגת האלופות רשם הגארד ממוצעים של 8.9 נק' ו-4.2 אס' למשחק. מאמן הקבוצה עודד קטש בירך על ההחתמה: "ההחתמה של ג'ייקובן מחזקת את ההמשכיות שאנחנו רוצים לייצר עם מי שהובילו את הקבוצה לעונה שכולנו נהנינו ממנה. אני אוהב מאוד את JB כי מעבר ליכולות הכדורסל הנהדרות שלו הוא מביא איתו המון תשוקה למשחק ומדביק בה את כולם ואני בטוח שהשנה נראה ממנו דברים גדולים עוד יותר"

ג'ייקובן בראון מסר לאתר הרשמי: "כיף לחזור לכאן גם בשנה הבאה. יש לנו חבורה נהדרת של אנשים שממשיכה, הרבה עבודה לעשות ומשימות להשלים. יאללה הפועל"

עוד באותו נושא

הקרב המדמם ביותר בתולדות ה-MMA: "הרגשתי את הדם זורם בכמויות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully