וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון צפוי להמשיך בעונה הבאה

2.7.2019 / 16:10

הגארד האמריקאי של גיא גודס (26, 1.93) צפוי לחבור לדריל מונרו שכבר האריך את חוזהו ולחתום בקבוצה לעונה נוספת. אלכס צ'וברביץ' מועמד להחליף את איתי שגב

ONE

בווידאו: ההפסד של מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב בגמר הפיינל פור

מכבי ראשון לציון ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. לאחר שהחתימו בסוף השבוע את שחקן הפנים האמריקאי דריל מונרו נמצאים הכתומים קרוב מאוד להשאיר בסגל גם את הגארד אלכס המילטון. רוב תנאיו של המילטון בראשון לציון כבר סוכמו וההערכה היא שיחתום בקבוצה בימים הקרובים.

המילטון (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק היוקרתית, כשבעונתו האחרונה במכללה זכה בתואר שחקן השנה בקונפרנס, ואוזכר בבחירות של האול אמריקן. מי שעוד נבחר לחמישיית הקונפרנס מלבד המילטון באותה שנה הוא איגור קולשוב, שצפוי לשתף עמו פעולה. בקיץ 2016 חתם בגורניץ' הפולנית, אל שוחרר לפני תחילת העונה ושיחק בסנטה קרוז ווריורס, קבוצת הפיתוח של גולדן סטייט במשך כמעט שנתיים, כשאת העונה הוא מסיים בקבוצת הפיתוח של שיקגו בולס. בקיץ שעבר חתם ביובנטוס הליטאית וב-11 משחקים בקבוצה רשם 13.5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק. בחודש דצמבר הצטרף לראשון לציון ורשם 13.6 נקודות 5.4 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

המילטון צפוי להצטרף בראשון לציון למונרו ולשלושת שחקני הקבוצה שמחזיקים בחוזים מהעונה שעברה: אדם אריאל, נמרוד טישמן ונועם דוברת. כשראשון לציון יממשו את האופציה גם על עוז בלייזר והוא ימשיך לעונה נוספת. מי שמועמד להחליף את איתי שגב בקבוצה הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ'.

אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
יחליף את איתי שגב? אלכס צ'וברביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully