וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה של אלופים: רוכבים ישראלים עושים כותרות בעולם אחרי שהתנשקו במהלך מירוץ

גיא שגיב ועומר שפירא הם גם בני זוג וגם אלופי ישראל הטריים ברכיבה. מה שתפס את תשומת הלב של כלי תקשורת מסביב לעולם היא דווקא נשיקה שנתן הרוכב לבת זוגו לפני קו הסיום

גיא שגיב ועומר שפירא מתנשקים אחרי אליפות ישראל ב-2019/צילום: איגוד האופניים

גיא שגיב, אלוף ישראל החדש ברכיבת אופני כביש, לא ידע מה בדיוק קרה מאז אותה נשיקה ספונטנית ולא מתוכננת "שהדביק" לחברתו עומר שפירא, מטרים מקו הסיום של אליפות ישראל בשבת האחרונה, בה שניהם סיימו כאלופי ישראל. לאחר המאורע המרגש, עשרות כלי תקשורת מרכזיים בעולם מספרד, צרפת, איטליה, ברזיל ועוד הריצו את הקליפ של הנשיקה על גלגלים עם צרור כותרות שהתחרו זו בזו בקלישאות: "הרגע הכי רומנטי באופניים", "הרגע הרומנטי של השנה", "מחווה של רומנטיקה טהורה", " גיא שגיב הוא החבר שכולנו היינו רוצות" וזו רק רשימה חלקית.

בני הזוג קצת המומים מכל העניין. עומר שפירא סיפרה שמה שהטריד איתה בנשיקה שנתן לה גיא היה החשש שזה יעלה לו ביוקר. "לא היה לי מושג מה מצבו על המסלול. ידעתי שהוא מנהל קרב קשה וחששתי שישיגו אותו. זו הסיבה שהסתכלתי מיד אחורה". עכשיו הם רוצים לחזור למה שהם אוהבים. להתחרות. היא חוזרת להתחרות באיטליה מחר. היא חוזר להתאמן בספרד לפני הסבב החדש של מירוצי אקדמי ולנסות לסייע לקבוצה להגשים את המטרה הבאה: הזמנה לטור דה פראנס 2020.

עוד בנושא:
מקס ורשטאפן קטע את רצף הניצחונות של מרצדס
הקרב המדמם ביותר בתולדות ה-MMA
עשרת הרגעים המטורפים בחייו של מייק טייסון

  • עוד באותו נושא:
  • גיא שגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully