וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: נקבעה תמונת העולות לשמינית הגמר

טוניסיה שוב איכזבה בגדול אבל בכל זאת עלתה אחרי 0:0 חלש עם מאוריטניה. גם מאלי, גאנה, קמרון, בנין ודרום אפריקה בשלב הבא

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני לאחר מעצרו

שלב הבתים של אליפות אפריקה 2019 הגיע לסיומו היום (שלישי) ואנחנו קיבלנו את תמונת שמינית הגמר המלאה, לקראת משחקי הנוקאאוט שיתחילו ביום שישי. בבית ה' טוניסיה שוב איכזבה, וסיימה ב-0:0 מול מאוריטניה. למזלה, זה הספיק לה למקום שני בבית די חלש בו מאלי סיימה ראשונה אחרי 0:1 על אנגולה.

בבית ו' גאנה ניצחה 0:2 את גינאה ביסאו וסיימה ראשונה, 0:0 בין האלופה המכהנת קמרון לבנין הספיק לשתיהן כדי להעפיל לשמינית הגמר. מי שניצלה את ההפסד של אנגולה למאלי הייתה דרום אפריקה, שזכתה בכרטיס הרביעי שמוענק לקבוצות עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי.

רשימת משחקי שמינית גמר אליפות אפריקה (ייצאו לדרך ביום שישי, ה-5 ביולי):

אוגנדה - סנגל
מרוקו - בנין
מדגסקר - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו
גאנה - טוניסיה
מאלי - חוף השנהב
אלג'יריה - גינאה
ניגריה - קמרון
מצרים - דרום אפריקה

שחקן נבחרת מאלי אמאדו היידארה. רויטרס
מקום ראשון בבית ה'. אמאדו היידארה חוגג/רויטרס

בית ה'

מאוריטניה - טוניסיה 0:0

הנבחרת של המאמן אלן ז'ירס המשיכה להיראות רע מאוד, הפעם מול הנבחרת שנחשבת לאחת מהחלשות בטורניר ומצידה השיגה נקודה שנייה והיסטורית מבחינתה בשלב הבתים. למזלה של טוניסיה, ההפסד של אנגולה למאלי במשחק המקביל הספיק לה, באופן משעשע, לסיים שלב בתים נוראי עם שלוש תוצאות תיקו במקום השני, עם שלוש נקודות בלבד. אין ספק שיכולת דומה לא תספיק לה בשלבים הבאים, ובשמינית הגמר מחכה לה כבר משוכה קשה ביותר בדמות גאנה.

אנגולה - מאלי 1:0

אחרי שכשלה בשלב הבתים בשני הטורנירים הקודמים, מאלי סיימה ראשונה בבית וסיימה שלב בתים מרשים ללא הפסד ועם שבע נקודות בפסגה. שער בודד של אמאדו היידארה (37) קבע את תוצאת המשחק והדיח את האנגולים, שהיו צריכים רק נקודה כדי להעפיל לשמינית הגמר. המשחק היה שונה בתכלית מהמפגש האחרון בין הקבוצות באליפות אפריקה: אז מאלי פיגרה 4:0 בדקה ה-79 וסיימה ב-4:4, עם שני שערים בתוספת הזמן.

עוד באותו נושא

מרוקו נותרה מושלמת עם שער בדקה ה-90, חוף השנהב בשמינית הגמר

לכתבה המלאה
תומאס פארטיי שחקן נבחרת גאנה. רויטרס
נגד טוניסיה בשלב הבא. תומאס פארטיי/רויטרס

בית ו'

בנין - קמרון 0:0

האריות הבלתי ניתנים להכנעה סגרו שלב בתים ללא הפסד שסידר להם את המקום השני בבית ולסנאים, שגם סיימו שלב בתים ללא הפסד, את המקום השלישי ואת הכרטיס לשמינית הגמר. הנקודה הספיקה לבנין כדי להיות אחת מ-4 הנבחרות הטובות ביותר שסיימו במקום השלישי, והם ינסו להשיג ניצחון ראשון במסגרת האליפות היבשתית בשמינית הגמר. אצל האלופה המכהנת ז'ורז' מאנג'ק, שקיבל מנוחה ולא שותף, צפוי לחזור להרכב נבחרת קמרון בשמינית הגמר נגד ניגריה.

גינאה ביסאו - גאנה 2:0

ארבעה משחקים ללא ניצחון באליפות אפריקה נקטעו, ובזכות התוצאה במשחק המקביל הגנאים גם הבטיחו את המקום הראשון בבית. אחרי מחצית מאופסת, ז'ורדן איוו (46) ותומאס פארטיי (72) כבשו לכוכבים השחורים, ששלטו לחלוטין במשחק והשיגו ניצחון שהגיע להם. גינאה ביסאו סיימה את הקמפיין במקום הראשון בבית עם נקודה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully