וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: טייריס רייס חתם בפנאתינייקוס, קוסטאס סלוקאס האריך חוזה בפנרבחצ'ה

אקס מכבי תל אביב חתם בקבוצה היוונית אחרי עונה טובה בבאמברג. הרכז היווני, שהיה לאחד הברגים המרכזיים בהצלחתה של הקבוצה הטורקית בעונות האחרונות, חתם על חוזה עד 2022

ONE

טייריס רייס חוזר ליורוליג וחתם בפנאתינייקוס. הגארד האמריקאי שיחק בעונה האחרונה בבאמברג הגרמנית ונבחר ל MVP של ליגת האלופות של פיב"א. בממוצע, קלע השחקן 16.4 נק' בממוצע בנוסף ל-4.4 איסיסטים בליגת האלופות וכעת מצליח לחזור למפעל היוקרתי ביבשת.

לאחר ששמו היה מקושר להרבה קבוצות גדולות ביבשת, כולל מכבי תל אביב, פנרבחצ'ה הודיעה רשמית כי קוסטאס סלוקאס ישאר בקבוצה לשלוש שנים נוספות, עד 2022. מכבי תל אביב גיששה אצל השחקן כאשר מעמדו בקבוצה הטורקית לא היה וודאי, ואף הציעה לו 1.5 מיליון דולר לעונה. גם קבוצות אחרות לטשו עיניהן לשחקן כגון ברצלונה, שהציעה לשחקן שני מיליון דולר לעונה, אולימפיאקוס שגם היתה עימו במגעים, וגם אלופת אירופה צאסק"א מוסקבה.

עוד בנושא:
טל דן האריך חוזה, מו"מ עם רביב לימונד
הפועל תל אביב: דמטריוס טרידוול סיכם
עתודה: דני אבדיה קלע שלשת ניצחון

סלוקאס נשאר בפנרבחצ'ה

בציוץ שהעלה לטוויטר כתב השחקן: "אולקר ספורט ארנה תהיה הבית שלי עד לפחות 2022, שלוש שנים נוספות עם משפחת הכדורסל המיוחדת הזו. אני חוזר רעב מתמיד ומוכן לעוד תארים וגביעים"

הרכז היווני ביסס את מעמדו בשנים האחרונות כאחד הרכזים הטובים באירופה, ולאחד השחקנים המרכזיים בפנרבחצ'ה בשנים האחרונות. סלוקאס הגיע לקבוצה הטורקית בקיץ 2015 וזכה איתה ביורוליג ב-2017. השחקן זכה בגביע היוקרתי גם עם אולימפיאקוס בשנים 2012 וב-2013. בעונה האחרונה רשם ממוצעי שיא של 11.8 נק' למשחק עם 44.9 אחוזים מהשלוש, וגם 4.8 אסיסטים.

כמו כן, מאמנה של ברצלונה סבטיסלב פסיץ' האריך את חוזהו בקבוצה עד 2021 אחרי עונה בה זכתה הקבוצה בגביע המלך הספרדי והגיעה לסדרת הגמר של הליגה בה הפסידה לריאל מדריד.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מימשה את האופציה על אנג'לו קלויארו: "לא היה ספק שימשיך"

לכתבה המלאה
טייריס רייס חותם בפנאתינאיקוס. מתוך טוויטר, צילום מסך
חוזר ליורוליג. טייריס רייס/צילום מסך, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully