וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחתמה שהוכיחה מי בונה את הסגל של מכבי תל אביב"

1.7.2019 / 15:30

בהנהלה הודו: "עם מאמן אחר לא בטוח שקלויארו היה נשאר, עם יאניס זה היה ברור לאורך כל הדרך". ראשי המועדון יבחנו מועמדים בליגת הקיץ, ומה קרה בפגישות עם קורי וולדן?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה אתמול (ראשון) לפורוורד אנג'לו קלויארו כי היא מממשת את האופציה עליו לעונה נוספת, ובכך מגדילה את סגל השחקנים החתום לעונת 2019/20 לשמונה שחקנים. קלויארו מצטרף לטאריק בלאק וג'ייק כהן שהאריכו חוזה, נייט וולטרס שהצטרף ולארבעה שחקנים שממשיכים מהעונה שעברה - ג'ון דיברתולומאו, סקוטי ווילבקין, דני אבדיה ויובל זוסמן.

אלא שההחלטה לשמור על קלויארו לא הייתה החלטה פשוטה וברורה, לפחות לא מבחינת אנשי המועדון. בתוך מכבי תל אביב היו לא מעט אנשים שסברו כי ניתן להביא שחקן טוב יותר מהפורוורד, אלא שיאניס ספרופולוס אמר לאורך כל הזמן כי הוא לא מתכוון לוותר על השחקן אותו הציב בחמישייה ברוב שלבי העונה.

לאחר סדרת הפלייאוף נגד הפועל תל אביב נשאל המאמן על אפשרות צירופו של קוסטאס פפאניקולאו, ששמו נקשר למכבי תל אביב שוב בתקופה האחרונה וענה: "יש לנו בעמדה הזאת לעונה הבאה שלושה שחקנים חתומים - יובל זוסמן, דני אבדיה ואנג'לו קלויארו, למה שנביא עוד שחקן על עמדה אחת?".

"עבור יאניס, קלויארו היה חלק מהסגל לעונה הבאה ולא היה ספק לרגע אחד", אומר אחד המקורבים למאמן, "קראנו כל הזמן בכל מיני מקומות שהוא לא ימשיך, אבל זה לא לרגע הגיע ממנו". במועדון סיפרו אמש כי לכל המפקפקים בכך שספרופולוס הוא זה שבונה את הקבוצה, ניתנה אתמול התשובה: "אנג'לו הוא שחקן שהמאמן מאמין בו. אנחנו לא יכולים לומר בפה מלא שהוא היה נשאר כאן אם היה מאמן אחר, אבל עם יאניס זה היה ברור לאורך כל הדרך. בעיניו של יאניס, הצ'אנס הגדול להגיע לפלייאוף בעונה הבאה היא באמצעות ההמשכיות. הוא יודע שאסור לפתוח את העונה כמו בעונה שעברה, וכדי להגיע במצב הטוב ביותר צריך לשמור על כמה שיותר שחקנים, בדיוק כמו שז'לגיריס עשתה בשנים האחרונות".

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. יוסי ציפקיס
מסר למפקפקים. אנג'לו קלויארו/יוסי ציפקיס

כעת תצרף מכבי תל אביב לפחות עוד שלושה שחקנים זרים, כשעל פי גורמים שונים ייתכן שיהיו גם ארבעה, בהתאם להתפתחויות בחודשים הבאים עם אלכס טיוס. "כרגע זה לא הולך לכיוון חיובי", הודו במועדון. "אבל בהחלט יכול להיות שינוי".

שתי עמדות שהצהובים יהיו חייבים להחתים בהם שחקנים הם עמדת הגארד והפורוורד, ועד שלא תהיה התקדמות עם ג'וני אובריאנט, יפנו בקבוצה לאפשרויות אחרות. גם בעמדות הגארד אין התקדמות בשלב הזה, כשראשי המועדון יצאו לליגת הקיץ בלאס וגאס כדי לצפות במספר שחקנים שעשויים להגיע כחיזוק.

בימים האחרונים עלה קורי וולדן כשם שאמור להגיע למכבי תל אביב. רכז הפועל חולון אכן נפגש עם ראשי המועדון אחרי שסיים את העונה, אך המגעים לא התקדמו, ונראה שכעת האפשרות שיצטרף נמוכה יחסית. במכבי תל אביב שומרים על קשר עם סוכנו של וולדן, שחקן העבר של הפועל ירושלים ברנדון האנטר, אך כרגע העסקה לא מתבצעת.

עוד באותו נושא

הפרטים מאחורי הקלעים: דוראנט וקיירי התלבטו בין הנטס לניקס, קרי "הושפל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully