וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של בית"ר: אנטואן קונטה לא יחתום על חוזה חדש בלי שדרוג בשכר

1.7.2019 / 7:21

בית"ר רוצה להחתים את המגן על חוזה חדש מתוך כוונה למכור אותו בקיץ הבא, אבל הוא מתעקש לקבל העלאה משמעותית העונה. הסכום המקסימלי שהקבוצה תציע לרוקאביציה: 250 אלף יורו

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- אנטואן קונטה מתעקש שלא יחתום על חוזה חדש בלי שדרוג בשכר

- כדי שבית"ר תיעתר לבקשה, משה חוגג יצטרך לחרוג מהנהלים שקבע

- בבית"ר מבהירים: לא נציע לרוקאביציה יותר מ-250 אלף יורו לעונה

- בקבוצה ממשיכים לחכות להצעה שתגרום ליעקב בריהון לעזוב

- עידן ורד הפצוע צפוי להיות כשיר לפתיחת מחנה האימונים

seperator

בית"ר ירושלים רוצה להחתים את אנטואן קונטה על חוזה חדש, אבל זו לא תהיה משימה פשוטה. המגן צפוי להרוויח בעונה הקרובה בבית"ר כ-275 אלף יורו, ואחריה יהפוך שחקן חופשי. בבית"ר מעוניינים לתת לו חוזה למספר שנים מבלי לשדרג את חוזהו בעונה הראשונה, מתוך כוונה למכור אותו בתום העונה.

השחקן כבר העביר מסר ברור לפיו אם יחליט לחתום על חוזה חדש יהיה זה אך ורק בתמורה לשדרוג משמעותי של השכר, ונראה כי הדרך היחידה של בית"ר להחתימו על חוזה חדש תהיה חריגה של משה חוגג מההחלטה שלא לשדרג תנאים לשחקנים בעונה הקרובה. אם קונטה לא יחתום על חוזה חדש, הוא עשוי למצוא עצמו ביציע בהמשך העונה.

עוד בנושא

בית"ר החתימה את תמיר עדי מהפועל קטמון ושלום אדרי ממ.ס טירה
בית"ר בוחנת את האפשרות לרכוש את מתן בלטקסה ממכבי תל אביב
בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית ניקיטה רוקאביציה ומחפשת שוער שני

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים החתימה את תמיר עדי מהפועל קטמון ושלום אדרי ממ.ס טירה

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה מאוכזב. יוסי ציפקיס
דרישה אחת יותר מדי? אנטואן קונטה/יוסי ציפקיס

בנוגע לניקיטה רוקאביציה, בבית"ר חזרו והבהירו שישמחו להחזיר את האקס אך לא מתכוונים "להשתגע" בסכומים ולא מוכנים לשלם שכר גבוה מ-250 אלף יורו נטו לעונה. "אנחנו לא מתכוונים לשלם יותר ממה שמכבי חיפה הציעה לו, אבל אצלנו הוא יוכל להיות חלוץ מוביל", אמרו במועדון. "יש לנו כבר שני חלוצים, וארן ואזולאי, וגם פלומן וגרסיה יכולים לתת דקות בתפקיד הזה. אנחנו לא בלחץ".

רוני לוי יחליט עד מחנה האימונים באופן סופי מי יהיה השוער השני של הקבוצה. נתנאל דלויה, שהיה השוער השלישי בעונה האחרונה, מוערך מאוד אבל בצוות המקצועי חוששים מעט מחוסר הניסיון שלו. בנוגע ליעקב בריהון, בבית"ר מעריכים שבשלב מסוים יימצא פתרון שבמסגרתו הקשר יעבור לקבוצה אחרת. בריהון מעביר רמזים לפיהם יהיה מוכן לא לשחק במשך שנה עד שיקבל את כרטיס השחקן שלו, אבל במועדון לא מתרגשים וימתינו שיסכים לעבור אחת הקבוצות שמציעות דמי העברה עבורו. "לא בריא לו ולנו שהוא יישאר וייבש את הספסל, אבל לא ניתן אותו בחינם", אמרו בקבוצה.

עידן ורד נעדר מאימוני סוף השבוע בשל וירוס ועדיין סובל מפציעה בכף הרגל, אולם במועדון מקווים שיהיה בכשירות מלאה עד פתיחת מחנה האימונים. רוני לוי החל באימונים טקטיים עם השחקנים וישנה שביעות רצון מהמחוייבות והרצינות של השחקנים עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully