וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנודים שוקלים לתבוע את הפועל באר שבע: "כל הסגלים כבר נסגרים"

צדק, עזרא, אלו והרוש נחושים לקבל פיצוי משמעותי בתמורה לעזיבה: "השבוע הקרוב יהיה קריטי". סאבו בדרך לפלזן או ארסנל טולה, קגלמאכר לא על הפרק

אתר הפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- המנודים של הפועל באר שבע שוקלים לתבוע את המועדון

- אחד מהם, אריק סאבו, קרוב לעבור לויקטוריה פלזן או ארסנל טולה

- אחד המנודים סיפר: "כדי שנעזוב, צריך לתת לנו פיצוי משמעותי"

- בהפועל באר שבע מכחישים: גארי קגלמאכר לא על הפרק

seperator

אחרי שעדן בן בסט חתם אתמול (ראשון) בהפועל חיפה, נותרו בקבוצת המנודים של הפועל באר שבע שיר צדק, חן עזרא, דור אלו, אריאל הרוש ואריק סאבו. סוכניו של סאבו מעריכים כי קיים סיכוי טוב שעד סוף השבוע הוא יסגור בויקטוריה פלזן או ארסנל טולה ויסיים את דרכו במועדון של אלונה ברקת.

באשר לארבעת המנודים הישראלים, עדיין אין עבורם פיתרון שיספק אותם. כל הארבעה לא מוכנים להסתפק בפיצוי שיהיה מושתת על שכר הבסיס שלהם בלבד. עזרא, למשל, מחזיק בחוזה של 190 אלף דולר בסיס ו-60 אלף דולר פרמיות עבור נקודות. לשחקן יש הצעה נמוכה בהרבה ממכבי נתניה והוא רוצה שבאר שבע תשלים את ההפרש ביחס לחוזה שכולל את הנקודות.

עוד בנושא

מנודה אחד כבר מצא מפלט: עדן בן בסט סיכם לשנתיים בהפועל חיפה
דיווח באיטליה: הפועל באר שבע רוצה את גארי קגלמאכר מקורטרייק
הפועל באר שבע מקווה שסאבו יעזוב השבוע, ממן להפועל תל אביב?

עוד באותו נושא

הפועל חיפה: עדן בן בסט סיכם לשנתיים

לכתבה המלאה
חן עזרא הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא מתכוון לעשות לבאר שבע חיים קלים. חן עזרא/קובי אליהו

כל הארבעה שהתנתקו מחבריהם שנמצאים במחנה האימונים בפולין, בדקו את הזכויות שלהם מול עורך דין והם החליטו כי אם לא יימצא להם פתרון בדמות קבוצה שתרצה אותם עד סוף השבוע הזה, הם ישקלו להגיש תביעה נגד המועדון באמצעותה ידרשו את כל החוזה שלהם וגם את כרטיס השחקן.

"השבוע הקרוב יהיה קריטי. אם לא נסגור בקבוצה כלשהי, זה עשוי ללכת לתביעה כבר בשבוע הבא", סיפר אחד המנודים. "קבוצות כבר סוגרות את הסגלים. אם רוצים שתהיה לנו קבוצה אחרת, צריך לתת פיצוי משמעותי על סמך החוזה המלא".

בהפועל באר שבע הכחישו אמש את הפרסומים באיטליה לפיהם הקבוצה שוקלת לצרף את גארי קגלמאכר ששיחק במכבי חיפה. לדברי גורם במועדון לא מדובר בשחקן שהקבוצה רוצה לצרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully