וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.7: ראביו רשמית ביובנטוס, קובאצ'יץ' חתם בצ'לסי, לוק דה יונג בסביליה

הבלוז רכשו את הקשר הקרואטי, שחתם לחמש שנים תמורת 50 מיליון יורו ששולמו לריאל מדריד. הסקורר ההולנדי יחבור לדאבור בסביליה, חאמס רודריגס מתקרב לחתימה בנאפולי, שלל העברות באירופה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* זה רשמי: מתאו קובאצ'יץ' עזב את ריאל מדריד וחתם לחמש שנים בצ'לסי. הבלוז מימשו את אופציית הרכישה על הקשר הקרואטי (25), שהושאל בעונה שעברה. הוא נרכש תמורת 50 מיליון יורו והצטרף למכירה של מרקוס יורנטה לאתלטיקו ב-40 מיליון, כך שריאל כבר הכניסה 90 מיליון יורו על שחקנים יחסית שוליים בסגל וצפויה לקבל עוד 20 כאשר תאו הרננדז ישלים את מעברו למילאן.

* אחרי שעבר בדיקות רפואיות ביובנטוס, אדריאן ראביו חתם רשמית בגברת הזקנה בהעברה חופשית מפריס סן ז'רמן. הקשר שיילבש את החולצה עם המספר 25, צפוי להרוויח כ-7 מיליון יורו לעונה ולקבל מענק חתימה בגובה 10 מיליון יורו. הוא יוצג מחר במסיבת עיתונאים.

* תחרות למונס דאבור? סביליה ביצעה רכש רביעי בקיץ הזה, עם צירופו של החלוץ ההולנדי לוק דה יונג (28) מפ.ס.ו איינדהובן תמורת 12.5 מיליון יורו. מלך שערי הליגה ההולנדית חתם לארבע שנים, כשעל פי ההערכות הוא יחליף את וויסאם בן ידר שעשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד.

* מרכוס רשפורד, חלוצה בן ה-21 של מנצ'סטר יונייטד, האריך את חוזהו במועדון עד 2023. האנגלי הבינלאומי ירוויח כ-14.6 מיליון יורו לעונה ולא פחות מ-280 אלף יורו לשבוע.

* ולנטינו לזארו, שחקן הכנף בן ה-23 של נבחרת אוסטריה, חתם באינטר לארבע שנים. הרטה ברלין תקבל עבורו כ-22 מיליון יורו פלוס בונוסים אפשריים של 3 מיליון.

* אסטון וילה ממשיכה להתחמש. העולה החדשה רכשה מסאות'המפטון את המגן השמאלי מאט טארגט תמורת 14 מיליון ליש"ט, שיכולים להגיע ל-17 מיליון אחרי בונוסים.

* הסיינטס לא בזבזו זמן ושילמו סכום דומה על חלוץ בירמינגהאם סיטי, צ'ה אדאמס (22). בנוסף, הם מימשו את האופציה על החלוץ דני אינגס (26) ששיחק אצלם כמושאל ורכשו את כרטיסו מליברפול ב-20 מיליון ליש"ט. אינגס חתם לשלוש שנים.

* ליברפול השאילה את מרקו גרויץ' להרטה ברלין לעונה נוספת. הקשר הסרבי גילה יכולת גבוהה במדי הקבוצה מהבירה בעונה החולפת.

* אחרי חצי עונת השאלה מוצלחת, מונאקו רכשה את הקיצוני הפורטוגלי ז'לסון מרטינס (24) מאתלטיקו מדריד תמורת 22 מיליון יורו והעניקה לו חוזה לחמש שנים.

* יום עמוס בספאל. הקבוצה מפרארה השלימה את רכישתו של אנדראה פטאניה תמורת 12 מיליון יורו מאטלאנטה (ספאל שאלה אותו בקיץ שעבר תמורת 3 מיליון יורו והתחייבות לרכישה בקיץ הנוכחי), אבל עשויה למכור אותו בתקופה הקרובה. כמו כן מומשו אופציות הרכישה של מתיאה ואלוטי מוורונה (3 מיליון יורו) ולורנצו דיקמן מנובארה (מיליון יורו).

* ולנסיה שחיפשה קבוצה שתרכוש את רובן וזו, מצאה את לבנטה. השכנה הקטנה של העטלפים שילמה 5 מיליון יורו והחתימה את הבלם הפורטוגלי לארבע שנים.

* חבר חדש לאנתוני וואקמה בטרבזונספור הטורקית: ג'ון אובי מיקל חתם לשנתיים אחרי שבחודשים האחרונים הוא שיחק במידלסברו. אובי מיקל משחק באותה עמדה כמו ג'ון אוגו, האם אלו חדשות רעות לאקס הפועל באר שבע?

* אינטר הודיעה על החתמתו של דייגו גודין. הבלם האורוגוואי סיים את חוזהו באתלטיקו מדריד וחתם במדי הנראזורי לשלוש שנים.

* חטאפה רכשה ממלאגה את החלוץ הספרדי-סקוטי, ג'ק הארפר. השחקן בן ה-23 עלה 1.5 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2024.

* הקשר דניס סוארס עזב באופן סופי את ברצלונה וחתם על חוזה לארבע שנים בסלטה ויגו. בארסה תקבל עבורו כ-15 מיליון יורו.

* רומא הודיעה על מכירתו של קוסטאס מנולאס לנאפולי תמורת 36 מיליון יורו. הבלם היווני עוזב את הג'אלורוסי אחרי חמש שנים. מי שעשה את הדרך ההפוכה הוא הקשר האחורי אמאדו דיאוורה. הגינאי בן ה-21 נרכש תמורת 21 מיליון יורו וחתם ל-5 שנים בקבוצה מהבירה.

* החלוץ המרוקני ראשיד עליווי (27) חתם לשלוש שנים באנז'ה אחרי שסיים את חוזהו בנים.

שמועות

* רפא בניטס, שעזב את ניוקאסל, צפוי להתמנות ביממה הקרובה למאמנה החדש של דליאן ייפאנג הסינית - כך מדווחת התקשורת האנגלית.

* מתקרב למעבר: התקשורת האיטלקית מדווחת שחאמס רודריגס הגיע לקאפרי, אי הסמוך לנאפולי, יחד עם סוכנו. הוא צפוי להיפגש בשעות הקרובות עם הנהלת הקבוצה.

* לפי ספורט הספרדי ליברפול שוקלת את האפשרות לרכוש בחזרה את פליפה קוטיניו מברצלונה, אחרי שהברזילאי איכזב בשורות הקטלונים בעונה החולפת. אלופת אירופה מתקשה במשא ומתן מול ריאל מדריד אודות מרקו אסנסיו, ולכן יכולה להפנות את תשומת ליבה לשחקן העבר שלה, שנשאר מאד אהוד באנפילד.

* באנגליה טוענים שאולה גונאר סולשיאר מאמנה של מנצ'סטר יונייטד ייפגש עם פול פוגבה כדי לדון עמו על עתידו. הנורבגי ינסה לשכנע את פוגבה להישאר, אך אם הוא יעזוב המועמד המוביל להחליפו הוא כריסטיאן אריקסן.

* על פי "ל'אקיפ", טוטנהאם וליון סיכמו את כל הפרטים הכספיים בנוגע להעברת טאנגי אנדומבלה, כשסכום הרכישה יעמוד על 62 מיליון יורו פלוס 10 מיליון כבונוסים אפשריים. אלא שהקשר עצמו טרם סגר את תנאיו, מה שמשאיר פתח למחטף של הרגע האחרון מצד מנצ'סטר יונייטד, לפי הדיווח.

* האם פיני זהבי יהיה האיש שיצליח "לחלץ" את ניימאר מפריס סן ז'רמן? בצרפת מדווחים שסוכן העל הישראלי ערך פגישות עם מספר מועדונים שמעוניינים בשחקן. פריס מצידה עדיין בעמדתה ודורשת 350 מיליון יורו עבור הברזילאי.

* בצל השמועות על מעבר אפשרי לרומא, אחיו של גונסאלו היגואין צייץ: "המועדון האיטלקי שהיגואין ישחק בו הוא יובנטוס. יש לו עוד שנתיים בחוזה, והוא יכבד את ההסכם".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 30.6: ברצלונה הולכת על לאוטרו מרטינס, ראביו הגיע לעבור בדיקות רפואיות ביובנטוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully