וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "פעם היה בלתי אפשרי להביא שחקנים כמו אלמוג כהן ורועי קהת"

30.6.2019 / 17:50

צפו בטירוף באימון הפתיחה של מכבי נתניה. המאמן התגאה: "אם שחקן כמו אלמוג בא אלינו מגרמניה, זה אומר הכול". כהן: "באתי מאהבה למועדון". הבעלים סגל: "המטרה - אצטדיון מלא בקהל מאושר". הבלם רומן גולובארט חתם לשנתיים

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: מכבי נתניה פותחת עונה

עם "התקציב החמישי בגודלו בליגה, תקציב הדומה לעונתו הראשונה של דניאל יאמר", כך על פי הצהרת הבעלים אייל סגל, פתחה הערב (ראשון) מכבי נתניה את אימוניה לקראת עונת 2019/20. מעל 1,000 אוהדים נכחו באימון, שרו לכבוד שחקני הרכש והדליקו אבוקות.

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה החזירה את אלמוג כהן כהחתמה המרכזית שלה, וצירפה גם את רועי קהת ממכבי חיפה ואת הבלם הספרדי רומן גולובארט כמחליפו של ברנקו ורגוץ' שעזב לקפריסין. בנוסף נרכשו שני הצעירים מרמת השרון, יובל שדה ורון אשכנזי, בעוד המגן השמאלי אביב סולומון (מ.ס. אשדוד) והחלוץ בן מיזן (הפועל מרמורק) הגיעו גם הם לאימון הפתיחה ומנסים להרשים את הצוות המקצועי. המונטנגרי פאטוס בצ'יראי יצטרף לאימונים ביום שלישי.

גולובארט בן ה-27 (1.93 מ') עבר את הבדיקות הרפואיות היום, לאחר שהגיע חולה ביום חמישי, וחתם רשמית לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. קבוצתו הקפריסאית נאה סלאמיס צפויה לקבל כ-150 אלף יורו.

עוד בנושא:
עסקת דיא סבע להפועל באר שבע הייתה אמורה לכלול את חן עזרא, הפעם זה יקרה?
מכבי נתניה: בן מיזן, אביב סולומון וחלוץ מחוף השנהב ייבחנו
הבלם דודי תירם עזב את מכבי נתניה וחתם לשנתיים באסטרה ג'ורג'ו הרומנית

אלמוג כהן, טים הויבאך שחקני מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
התגעגע להתחיל ככה עונה. אלמוג כהן/דני מרון

הבעלים אייל סגל אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו נעמיד תקציב של 35 מיליון שקל. זה התקציב הכי גבוה מאז העונה של דניאל יאמר. המטרה שלנו היא לבנות קבוצה שתפסיק להזכיר את זה שלפני שלוש שנים התחלנו במינוס 9. זה פחות מעניין, מה שמעניין זה מה שיקרה בשנים הבאות".

על אלמוג כהן: "זה היה רצון הדדי של שני הצדדים. הוא חוזר כמנהיג וכקפטן. המטרה של החתמת שחקנים כאלו היא שלא יקרה שוב מצב שאנחנו מובילים 0:1 בגמר הגביע עד הדקה ה-82 ומסיימים בלי תואר. ברגע שהחתמנו את רועי קהת ואת הבלם גולובארט, סיימנו את השדרה המרכזית. בנוסף אליהם, דאגנו שיהיה לנו צוות משלים ולכן צירפנו שני שחקנים צעירים ומבטיחים ששיחקו עד העונה ברמת השרון. בנוסף אליהם יש לנו כוונה לצרף מגן שמאלי נוסף ולצאת למחנה אימון עם הסגל הנוכחי. אם המאמנים יחליטו להתחזק בשחקנים נוספים, אנחנו נוכל להחתים ויש לנו מקום לשני זרים נוספים".

על המטרות של הקבוצה: "אני יכול להתחייב שתוך חמש שנים מכבי נתניה תהיה קבוצה שתוכל להתמודד בהצלחה עם כל הקבוצות בארץ. המטרה היא לגרום לאצטדיון בנתניה להתמלא בקהל מאושר. כי הקבוצה היא הדבר הכי טוב שיש בעיר הזו".

על חן עזרא: "חיכינו לו עד היום, אנחנו לא מתכוונים לחכות יותר לאף אחד".

רון אשכנזי (מימין), רועי קהת, אלמוג כהן, רומן גולובארט, יובל שדה שחקניה החדשים של מכבי נתניה. דני מרון
השחקנים החדשים: רון אשכנזי/דני מרון

סלובודן דראפיץ' מאמן הקבוצה דיבר על ההתקדמות של המועדון: "פעם היה בלתי אפשרי להביא שחקנים כמו אלמוג כהן ורועי קהת. היום המצב הוא שונה. אם אלמוג כהן רצה לבוא אלינו מגרמניה, זה אומר משהו. אנחנו מודים לעלי מוחמד על שנים נפלאות פה. אם אגיד שהקבוצה צריכה להגיע לפלייאוף יצחקו עליי. רוצים להגיע לפלייאוף ושם אולי לגרד את המקום בצמרת".

עוד אמר המאמן: "לפני שלוש שנים אף ילד לא רצה להיות אוהד מכבי נתניה. היום הילדים בעיר רוצים לאהוד ולראות את הקבוצה הזו. רוצים להגיע העונה להרבה יותר מ-4,000 מנויים. כדי לקחת תארים, צריך מאוד להתאמץ וזה יהיה פייט. גם קרית שמונה, בני יהודה והפועל תל אביב רוצות תארים".

אייל סגל בעלים מכבי נתניה עם המאמן סלובודן דראפיץ'. דני מרון
יש מקום לשני זרים נוספים. אייל סגל עם סלובודן דראפיץ'/דני מרון

אלמוג כהן, שחזר למועדון נעוריו כשחקן החיזוק הבכיר וישמש שוב כקפטן: "כיף להיות בבית. זו פתיחת עונה ראשונה שלי בארץ אחרי 10 שנים. כיף לראות את כל האהבה שאני מקבל מהמועדון. זה מרגש אותי, ההחלטה היתה לא קלה. זה לא מלחיץ אותי להיות קפטן בנתניה, הייתי המנהיג גם באינגולשטאדט. מכבי נתניה עשתה אותי שחקן. הכרת הטוב למקום שעשה לי כל כך טוב, זה היה הדבר הראשון בסדר העדיפויות. אני אוהב את המועדון, ההחלטה עצמה הייתה נטו אהבה למועדון ומקום שעשה לי טוב".

על הציפיות להמשך: "המילים שלי לא יוכלו לשחק במשחק. היכולת שנציג זה מה שיקבע. לא השמות או כל דבר אחר. בתור קבוצה נהיה מאוד צנועים, נעבוד קשה. אני רוצה שנמשיך לשחק כדורגל אטרקטיבי ושהאצטדיון יהיה מלא במשחקי הבית".

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
רוצה כדורגל אטרקטיבי. אלמוג כהן/דני מרון
רועי קהת שחקן מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
רועי קהת/דני מרון
גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
גבי קניקובסקי/דני מרון
יאהמיר הוקה (מימין), ויקי כחלון, גיא מלמד שחקני מכבי נתניה. דני מרון
יאהמיר הוקה, ויקי כחלון וגיא מלמד/דני מרון
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
סלובודן דראפיץ'/דני מרון
רומן גולובארט שחקן מכבי נתניה. דני מרון
רומן גולובארט/דני מרון
מוחמד זבידאת (מימין), יאהמיר הוקה שחקני מכבי נתניה. דני מרון
מוחמד זבידאת עם יאהמיר הוקה/דני מרון
אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה באימון הפתיחה. דני מרון
אלמוג כהן עם אבוקה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully