וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת דיא סבע להפועל באר שבע היתה אמורה לכלול את חן עזרא, הפעם זה יקרה?

30.6.2019 / 15:37

הקשר אמור היה להצטרף לגיא מלמד בקיץ שעבר אולם סירב, בינואר נמנע מעבר נוסף. כעת, אם זה סוף סוף יקרה, יקבל חוזה נמוך יותר

אתר הפועל באר שבע

מכבי נתניה וחן עזרא עשויים להתאחד בקרוב. בנתניה מחכים שהקשר יתיר את חוזהו מול הפועל באר שבע ויסגור את תנאיו במועדון. אם אם אכן כך יהיה, זה יקרה עשרה חודשים אחרי שהמעבר הזה היה צריך להתבצע. מסתבר שכאשר נמכר דיא סבע ממכבי נתניה להפועל באר שבע, העסקה היתה אמורה גם לכלול את עזרא, שאמור היה לעשות את הדרך ההפוכה.

כזכור, קיבלו הנתנייתים כשני מיליון יורו עבור סבע ואת כרטיסו של גיא מלמד, אולם לוואלה! ספורט נודע שאותה עסקה אמורה היתה לכלול גם את עזרא, כשנתניה הסכימה לקחת על עצמה את חוזהו בבאר שבע, שהיה אז לשנתיים, עם שכר בסיס של 190 אלף דולר נטו לא כולל פרמיות על נקודות, ובסך הכל 250 אלף דולר נטו. אף שמדובר בחוזה גבוה, הקבוצה של אייל סגל הסכימה לעמוד בו והעסקה היתה צריכה להתבצע, אלא שהקשר החליט שהוא רוצה לתת לעצמו צ'אנס נוסף בבירת הנגב ולבסוף נשאר, בדרך לאחת העונות החלשות בקריירה שלו.

בחלון ההעברות של חודש ינואר שעבר שוב עלתה האפשרות שעזרא יעבור לנתניה, אולם אז כבר התעקשה הקבוצה לשלם חוזה נמוך יותר, והעסקה שוב אל יצאה לפועל. עזרא נשאר בבאר שבע וסיים את העונה עם שבר בידו וללא דקות משחק. כעת, כשנותר לו חוזה לעונה אחת בלבד אצל אלונה ברקת, זה עשוי לקרות. הפעם השכר שמוצע לו נמוך ביחס למה שיש לו לעונה הקרובה בבאר שבע וגם ביחס למה שנתניה הציעה לו לפני עשרה חודשים ולפני חמישה חודשים בחלון החורף. כך או אחרת, עשוי עזרא לחזור לקבוצת נעוריו ולחבור לאלמוג כהן איתו שיחק בנוער של מכבי נתניה, בעסקה שככל הנראה תועיל לכל הצדדים.

חן עזרא שחקן הפועל באר שבע מול דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
פעם שלישית גלידה? עזרא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully