וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.6: ארון וואן-ביסאקה חתם ביונייטד, ואן דה בייק לברצלונה?

המגן בן ה-21 שנרכש מפאלאס ב-50 מיליון ליש"ט חתם לחמש שנים. ההולנדי עשוי לעבור לבארסה, הבלם הוותיק עשוי לשלם את מחיר הגעת דה ליכט, היגואין לרומא?

עריכת וידיאו: מתן חדד

העברות

* מנצ'סטר יונייטד השלימה באופן רשמי את הרכש הגדול הראשון שלה, כשהחתימה לחמש שנים את ארון וואן-ביסאקה מקריסטל פאלאס. המגן הימני בן ה-21 נרכש תמורת כ-50 מיליון ליש"ט ואמר: "זו תחושה מדהימה, אני גאה להיות שחקן מנצ'סטר יונייטד וכבר לא יכול לחכות להתחיל להיות חלק מהסגל". אולה גונאר סולשיאר הוסיף: "ארון אחד המגנים הצעירים הטובים ביותר בליגה, הוא בדיוק מסוג השחקנים שאנחנו רוצים ביונייטד".

* השוער הוותיק הורליו גומש האריך את חוזהו בווטפורד בעונה נוספת.

שמועות

* מרכוס ראשפורד קרוב מאד להארכת חוזהו במנצ'סטר יונייטד. בטלגרף הבריטי מכתב שהחוזה החדש שעליו יחתום החלוץ בן ה-21 הוא לחמש שנים, בהן ירוויח השחקן 250,000 ליש"ט בשבוע. השדים האדומים מקווים שראשפורד ימשיך את מגמת ההתקדמות שלו בקבוצה ויעמוד בחוד ההתקפה בעונה הבאה.

* דניס סווארס, שלא נמצא בתכניות של וולורדה, עשוי להיות שחקנה של סלטה ויגו בעונה הבאה. אחרי ששמו היה מקושר גם לולנסיה, בעיתון 'ספורט' הספרדי טוענים שיש משא ומתן בין ברצלונה וסלטה ויגו ושהשחקן ימכר לגליסיאנים תמורת 15 מיליון יורו.

* מונדו דפורטיבו: ברצלונה נכנסת למרדף אחרי דוני ואן דה בייק. הקשר ההולנדי בן ה-22, ששמו קושר לריאל מדריד עכשיו מוזכר כמועמד לקבוצה הקטלאנית, אחרי שזו תפרד מדניס סווארס וראפיניה בימים הקרובים. ואן דה בייק היה מעורב בעונה שעברה ב-17 שערים, 4 יותר מכל שחקני הקישור של ברצלונה יחד.

* מי שעלול לשלם את המחיר על הגעתו הצפויה של מתייס דה ליכט הוא לאונרדו בונוצ'י. על פי דיווחים במספר כלי תקשורת שונים, הבלם האיטלקי הוותיק עשוי להימכר לפריס סן ז'רמן, שתסתפק בו כמעין פרס ניחומים לאחר שהפסידה במירוץ על דה ליכט.

* אחרי שהחתימה כבר את אדן הזאר ולוקה יוביץ', נראה שכריסטיאן אריקסן יהיה הגלאקטיקוס הבא שיצטרף לריאל מדריד. בספרד מדווחים שהכוכב הדני שעוזב את טוטנהאם, כבר מחפש בית מדריד לקראת מעברו לשורות הבלאנקוס.

* באיטליה מדווחים שרומא גברה על אינטר בקרב על שירותיו של ניקולו בארלה. קשר קליארי עדיין לא סיכם את תנאיו בשורות הג'אלורוסי, אבל אלו סיכמו עם קבוצתו על רכישת השחקן תמורת 35 מיליון יורו, כאשר גרגורי דפרל יעשה את הדרך ההפוכה במסגרת העסקה.

* באיטליה נטען כי יובנטוס תהיה מוכנה לרומא את גונסאלו היגואין במסגרת עסקה עתידית על ניקולו זאניולו הצעיר.

* ארסנל עוקבת אחרי שחקן הכנף של מונאקו קייטה באלדה, כך על פי "סקיי ספורטס".

* צ'לסי דורשת מאתלטיקו מדריד 55 מיליון יורו על אלברו מוראטה.

* מסע הנדודים של מרטין אודגארד נמשך. אחרי ששיחק כמושאל בוויטסה ההולנדית בעונה שעברה, הכישרון הנורבגי ששייך לריאל מדריד צפוי להיות מושאל בשנתיים הקרובות לריאל סוסיאדד.

* אחרי הדיווחים על כך שהוא בדרך לנאפולי, בספרד טוענים כעת שדייגו סימאונה רוצה לראות את חאמס רודריגס באתלטיקו מדריד. בריאל מדריד יעדיפו למכור את הקולומביאני לליגה אחרת ולא ליריבה הגדולה, אבל זה מעדיף ללבוש את מדי הקולצ'ונרוס ועוד צפויות התפתחויות בגזרתו.

* האם יאניס חאג'י, בנו של גאורגה חאג'י האגדי יילך בעקבות אביו וישחק בברצלונה? ברומניה מדווחים שאלופת ספרד מעוניינת בכוכב נבחרת ספרד הצעירה ששיחק בעונה החולפת בויטורול הרומנית. הקשר ההתקפי שהצטיין ביורו הצעירות שבו נבחרתו הודחה מול גרמניה בחצי הגמר, צפוי לעלות בסביבות 8 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים שבאיירן מינכן הציעה לצ'לסי בסביבות 25 מיליון יורו עבור קאלום הודסון אודוי, אבל הבלוז דחו את ההצעה.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 28.6: הסכום שברצלונה תשלם על גריזמן - 126 מיליון יורו, בתשלומים

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י חוגג. רויטרס
אפקט הדומינו. בונוצ'י/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully