וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט ייפגש עם ארבע קבוצות, קליי תומפסון יקבל חוזה מקסימום בגולדן סטייט

מי תזכה בשירותיו? בארה"ב מדווחים שהכוכב הפצוע ייפגש עם הקליפרס, ברוקלין, ניו יורק וגם גולדן סטייט. קליי תומפסון צפוי לחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים ולהישאר בווריירס

עריכת וידאו: מתן חדד

ביום ראשון הקרוב ייפתח שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ולמרות הפציעה הקשה שלו, קווין דוראנט שהפך לשחקן חופשי יהיה הסחורה הכי חמה בשוק ההעברות. אבל לאן יילך הכוכב הגדול של גולדן סטייט? הלילה דווח בארה"ב ש-KD ייפגש בימים הקרובים עם ארבע קבוצות ומתוכן יבחר אחת. הקבוצות הן ברוקלין, ל.א קליפרס, ניו יורק ניקס וכן, גם גולדן סטייט הקבוצה שאת מדיה הוא לובש מאז 2016.

ב-ESPN מדווחים שדוראנט ומנהלו האישי ריץ' קליימן ייפגשו באופן ישיר עם ראשי הקבוצות, כאשר כבר בשבוע הבא הם צפויים לקבל את ההחלטה שעשויה להיות לה השפעה מכרעת על גורל הליגה. אם לא בעונה הבאה אז בעונה שלאחר מכן. אגב, בארה"ב יש שמועות חזקות שדוראנט החליט להתאחד עם קיירי אירווינג כשהפייבוריטית לקלוט את שני הסופרסטארים היא דווקא ברוקלין.

כזכור, דוראנט החליט לא לממש את האופציה לעונה נוספת בחוזה שהיה לו בגולדן סטייט, כאשר על פי הדיווחים הווריירס מתכוונים להציע לו חוזה מקסימום חדש לחמש שנים בעלות של 221 מיליון דולר. הקליפרס, הניקס והנטס לעומת זאת מתכוונות להציע לו חוזה לארבע שנים תמורת 164 מיליון דולר.

שחקני גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, קווין דוראנט. AP
ישתפו פעולה גם בעונה הבאה? דוראנט ותומפסון/AP

אבל דוראנט הוא לא השחקן היחיד בגולדן סטייט שהופך להיות חופשי הקיץ. גם קליי תומפסון מסיים חוזה ו-ESPN טוענים שסגנית האלופה תציע גם לו חוזה מקסימום לחמש שנים תמורת 190 מיליון דולר. על פי הדיווח תומפסון לא צפוי להיפגש עם קבוצות נוספות בהנחה שהוא אכן יקבל חוזה מקסימום חדש מהווריירס, עמם הוא זכה בשלוש אליפויות והגיע לחמישה גמרים.

כמו דוראנט, גם תומפסון חווה פציעה קשה בגמר ה-NBA מול טורונטו וצפוי להיעדר לתקופה לא קצרה מהעונה הבאה, אך זה לא מרתיע את גולדן סטייט שמוכנה לשלם הרבה כסף לאולסטאר שלה שסיים עונה שביעית עם לפחות 200 שלשות (הכי הרבה בהיסטוריה יחד עם סטף קרי). יש לציין שלפני אותה פציעה קשה מול טורונטו, תומפסון כמעט שלא נפצע והחמיץ רק 25 משחקים מאז שסטיב קר מונה למאמן הקבוצה ב-2014. תומפסון, שנבחר במקום ה-11 בדראפט של 2011, נבחר חמש פעמים לאולסטאר ורושם ממוצעי קריירה של 19.5 נקודות למשחק ו-42 אחוזים מחוץ לקשת.

עוד באותו נושא

היגיון בשיגעון: אחרי שלברון ודייויס הגיעו, איך הלייקרס יבנו קבוצה?

לכתבה המלאה
קווין קוק, גולדן סטייט ווריירס, נאבק עם שחקני אינדיאנה פייסרס דארן קוליסון, תדאוס יאנג. AP
פורש מוקדם מהצפוי. דארן קוליסון, משמאל/AP

* דארן קוליסון השחקן הוותיק של אינדיאנה הודיע הלילה על פרישה מה-NBA. הגארד הוותיק הבהיר את הסיבה להחליטה ואמר: "אני עדיין אוהב כדורסל, אבל אני יודע שהמשפחה שלי והאמונה שלי יותר חשובים".

קוליסון, 31, שיחק עשר עונות בסך הכל בקריירה ורשם ממוצעים של 12.5 נקודות ו-5 אסיסטים. הוא החל את קריירת ה-NBA שלו בניו אורלינס ועבר גם בדאלאס, בקליפרס וסקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully