וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: מרוקו הבטיחה מקום בשמינית הגמר עם 0:1 על חוף השנהב

הרווה רנאר שוב ניצח את האקסית, הפעם בזכות שער של יוסף אן-נסרי (23), ונבחרתו בראש בית ד' שבו דרום אפריקה גברה 0:1 על נמיביה. טוניסיה חילצה 1:1 ממאלי למרות ספיגה מביכה מקרן

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

אליפות אפריקה 2019 ממשיכה להתקדם והערב (שישי) קיבלו מפגש מסקרן באצטדיון אל סלאם בקהיר, שם מרוקו שמרה על מאזן מושלם והבטיחה עלייה מבית ד' עם 0:1 על חוף השנהב. באותו אצטדיון גברה דרום אפריקה 0:1 על נמיביה, כשאת יום המשחקים הוציא לדרך ה-1:1 בין טוניסיה למאלי באצטדיון בסואץ במסגרת בית ה'.

יוסף אן-נסירי שחקן נבחרת מרוקו. רויטרס
סיים מהלך יפה. יוסף אן-נסרי/רויטרס

מרוקו - חוף השנהב 0:1

הרווה רנאר, המאמן שהוביל את הפילים לזכייה באליפות היבשת לפני ארבע שנים, שוב פוגש אותם עם מרוקו, ושוב ניצח. ב-2017 זה נגמר עם 0:1 קטן ששלח את חוף השנהב הביתה ואת רנאר ושחקניו לרבע הגמר, והתוצאה חזרה על עצמה גם הפעם, אם כי שתי הנבחרות צפויות להמשיך הלאה. מרוקו הייתה טובה יותר ובדקה ה-23 גם מצאה את הרשת, כשנורדין אמרבאט הכניס כדור נהדר ליוסף אן-נסרי שכבש מתוך הרחבה. יאסין בונו מנע שוויון לפני ההפסקה, אבל דווקא מרוקו הייתה מסוכנת יותר והחמיצה במחצית השנייה, כולל כדור שהדביק למשקוף מקרוב המחליף נוסייר מזראווי בתוספת הזמן. הנבחרת של רנאר שוב שמרה על שער נקי והבטיחה מקום בשמינית הגמר. חוף השנהב, שאיבדה את סרז' אורייה בגלל פציעה וקיבלה יכולת מאכזבת מצד כוכבה ניקולא פפה, כרגע שנייה.

עוד באותו נושא

אליפות אפריקה: סלאח כבש, מצרים ניצחה 0:2 את קונגו ועלתה לשמינית

לכתבה המלאה
ז'אן מיקאל סרי שחקן נבחרת חוף השנהב. רויטרס
יכולת מאכזבת של חוף השנהב. ז'אן מיקאל סרי/רויטרס

דרום אפריקה - נמיביה 0:1

הדרך היחידה למחוק את הזיכרונות הרעים היא לנצח את הבפאנה בפאנה", אמר מאמן נמיביה ריקרדו מאנטי, כשהוא מתכוון לתבוסה המשפילה 4:1 בגביע אפריקה לאומות ב-1998. אבל זה לא קרה. נמיביה לא הצליחה להשיג ניצחון היסטורי בטורניר, ולעומתה דרום אפריקה קטעה רצף של שש שנים ללא ניצחון ונצמדה לחוף השנהב בקרב על המקום השני. אחרי 68 דקות מאופסות, היה זה בונגאני זונגו, קשרה של אמיין הצרפתית, שנגח פנימה אחרי יציאה רעה של השוער לכדור קרן.

בונגאני זונגו שחקן נבחרת דרום אפריקה חוגג שער. AP
השאיר לדרום אפריקה סיכוי להמשיך הלאה. בונגאני זונגו/AP

טוניסיה - מאלי 1:1

אלן ז'ירס יכול להסדיר נשימה. כוכב העבר של נבחרת צרפת, מי שאימן את מאלי בשתי קדנציות שונות וגם השיג איתה את המקום השלישי באליפות אפריקה 2012, היה על סף הפסד מול האקסית שהיה משאיר אותו עם נקודה בלבד, אבל הקפטן ווהבי חאזרי דאג להרגיע אותו. כוכב ראן נעצר במשקוף והחמיץ במחצית הראשונה, כשמנגד מאלי לא הייתה בעניינים. למרות זאת, מוליכת הבית עלתה ליתרון בדקה ה-60, באדיבות השוער מועז חסן שהדף פנימה כדור קרן של דיאדייה סמאסקו. למזלו של השוער, 10 דקות אחרי הגול המביך שספג, חאזרי בעט כדור חופשי שפגע בחומה ונכנס פנימה. טוניסיה עם שתי נקודות משני משחקים, מאלי בראש עם ארבע.

מועז חסן שוער נבחרת טוניסיה הודף לשערו כדור קרן של נבחרת מאלי. רויטרס
שער באשמתו הישירה. מועז חסן הודף את כדור הקרן פנימה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully