וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: סלאח כבש, מצרים ניצחה 0:2 את קונגו ועלתה לשמינית

אלמוחמדי כבש את הראשון (25), כוכב ליברפול הוסיף שער יפה (43) והפרעונים בשלב הבא. גם ניגריה עלתה אחרי 0:1 נגד גינאה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השני באליפות אפריקה 2019 במצרים נפתח הערב (רביעי) עם ניצחונה של ניגריה 0:1 על גינאה ועלייתה לשמינית הגמר מבית ב'. מצרים המארחת הצליחה לנצח 0:2 את קונגו כשמוחמד סלאח כובש את השער הראשון שלו בטורניר וגם הפרעונים בשלב הבא. אוגנדה השיגה נקודה רביעית ב-1:1 מול זימבבואה במשחק המוקדם באצטדיון הבינלאומי בקהיר.

מוחמד סלאח שחקן נבחרת מצרים. AP
איזה שער יפה. סלאח/AP

מצרים - קונגו 0:2

הפרעונים הבטיחו את העלייה לשלב הבא בצורה חלקה עם ניצחון שני בשני משחקים וכשמוחמד סלאח מצליח להוריד את הקוף מהגב ולכבוש את השער הראשון שלו באליפות. קונגו נותרה עם 0 נקודות, אבל יכולה עדיין לעלות דרך המקום השלישי.

השער הראשון של המצרים הגיע בדקה ה-25. אחמד אלמוחמדי נגח ונבלם בידו של שחקן קונגו. הכדור חזר אליו ואלמוחמדי בעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-43 סלאח כבש שער נהדר. כוכב ליברפול קיבל מסירת עומק מטרזגה, הסתדר בקלות עם השומר שלו ומצד ימין בעט עם טכניקה לרשת את ה-0:2.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נולדג' מוסונה שחקן נבחרת זימבבואה. רויטרס
זימבבואה עדיין בחיים, למרות ההחמצה הנדירה שלו. הקפטן נולדג' מוסונה/רויטרס

אוגנדה - זימבבואה 1:1

העגורים התקרבו לשמינית הגמר עם נקודה רביעית במסגרת בית א', בעוד זימבבואה שמרה על סיכוי עם נקודה ראשונה. עמנואל אוקווי, שכבש לזכות אוגנדה ב-0:2 המפתיע מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, הגיע ראשון לריבאונד והרשית מקרוב בדקה ה-12. אלא שזימבבואה ידעה להגיב עוד במחצית הראשונה וקאמה ביליאט איזן אחרי הכנה של אובידי קארורו מצד שמאל. הקפטן נולדג' מוסונה היה חייב להפוך בדקה ה-51, אבל בעט מקרוב אל המשקוף מול שער חשוף.

קנת' אומרו שחקן נבחרת ניגריה. רויטרס
הכריע במצב נייח. קנת' אומרו/רויטרס

ניגריה - גינאה 0:1

אחרי הניצחון הדחוק על בורונדי בדקה ה-77, הנשרים שוב הסתפקו בשער אחד ובדקה דומה, והבטיחו מקום בשמינית הגמר. ג'ון אוגו שוב ישב על הספסל וראה את אודיון איגאלו שקיבל מקום בהרכב לאחר השער בשבת, מחמיץ פעמיים במחצית הראשונה. גם אלכס איוובי לא הצליח למצוא את הרשת של איברהים קונה, אז המגן קנת אומורו הכריע עם נגיחה בדקה ה-73 לאחר קרן של מוזס סיימון. גינאה, שפתחה הפעם עם נאבי קייטה מליברפול, נותרה עם נקודה ועדיין עם סיכוי לעלות בעזרת ניצחון על בורונדי במחזור הסיום.

נאבי קייטה שחקן גינאה (מימין) מול ווילפרד אנדידי שחקן נבחרת ניגריה. רויטרס
גינאה עדיין עם סיכוי להעפיל. נאבי קייטה מול ווילפרד אנדידי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully