וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תעמיד את התקציב הגבוה ביותר בתקופתו של אייל סגל

26.6.2019 / 12:32

התקציב יעמוד על קרוב ל-35 מיליון שקלים, בקבוצה מצפים למכור יותר מ-4000 מנויים אחרי הרכישות האחרונות. בנתניה מקווים להגיע להבנות עם חן עזרא, גולן אלקסלסי האריך חוזה

אלמוג כהן מכבי נתניה/האתר הרשמי

תקציב מכבי נתניה בעונה הקרובה יהיה הגבוה ביותר בתקופת הבעלים אייל סגל, ויחצה את רף 30 מיליון השקלים. בעונה החולפת הגיע תקציב הקבוצה לכמעט 30 מיליון שקלים וההערכה במועדון היא שבעונה הקרובה הוא ישיק ל- 35 מיליון שקלים. בנתניה מצפים שלאור השינויים שנעשו ובעקבות רכישות עתידיות, יהיו לקבוצה למעלה מ-4000 מנויים ואולי אף יגיעו ל-5,000. לשם השוואה, בעונה החולפת היו למכבי נתניה 3750 בעלי מנויים.

עוד בנושא:
תפנית בעלילה: מאור בוזגלו על סף סיכום במכבי חיפה
הפועל חדרה רוצה להחזיר את מוחמד אבו פאני
הפועל תל אביב בוחנת את אופציית שלומי אזולאי

חן עזרא הפועל באר שבע. קובי אליהו
צריך להגיע להבנות עם אלונה ברקת. חן עזרא/קובי אליהו

ביום ראשון תפתח הקבוצה את אימוניה בצורה רשמית והצפי הוא לאלף אוהדים שיגיעו למתחם האימונים כדי לקבל את פניהם של שחקני הרכש החדשים אלמוג כהן ורועי קהת. במועדון מקווים שעד יום ראשון יצליחו להגיע לסיכום עם חן עזרא אחרי שהשחקן יגיע להבנות מול הפועל באר שבע בנוגע לפיצוי שמגיע לו, ויתיר את חוזהו מול אלונה ברקת.

הבלם הספרדי רומן גולובארט שסיכם בקבוצה אמור לנחות, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה. המגן השמאלי אביב סולומון ששיחק במ.ס. אשדוד בעונה שעברה יחל להתאמן עם נתניה וינסה להרשים את הצוות המקצועי כדי לקבל חוזה בקבוצה לעונה הקרובה. השוער גולן אלקסלסי האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות.

עוד באותו נושא

תפנית בעלילה: מאור בוזגלו על סף סיכום במכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully