וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה רוצה להחזיר את מוחמד אבו פאני, אג'ידה האריך חוזה

26.6.2019 / 10:22

בחדרה מקווים שהעומס במרכז השדה, יגרום לירוקים להשאיל את הקשר ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. אג'ידה: "אמשיך להנהיג"

צילום וידאו: שלומי גבאי עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 8:16)

הפועל חדרה עוקבת אחר ההתפתחויות במכבי חיפה ומקווה להחזיר לשורותיה את מוחמד אבו פאני. בקבוצה מחפשים קשר שישחק לצד ג'ורג' פוצ'יבה ומאוד מעוניינים באבו פאני שלבש את מדי הקבוצה בהצלחה רבה במחצית הראשונה של העונה שעברה. גם קווין טאפוקו היה על הכוונת, אבל הוא חתם לבסוף בהפועל חיפה.

אבו פאני שחזר למכבי חיפה בינואר ומיעט לשחק, ייאלץ להתחרות בלא מעט שחקנים על דקות משחק. דולב חזיזה ויובל אשכנזי נרכשו מבני יהודה והצטרפו לרשימה מתארכת של שחקני מרכז שדה שכוללת גם את מקסים פלקושצ'נקו, נטע לביא וכנראה שחקן זר - ז'ורז' מאנג'ק או קשר אחר. גם
סינטאיהו סלליך שמחלים מפציעה, שיחק במרכז המגרש פעמים רבות בעונה שעברה. בחדרה ישמחו לקלוט את אבו פאני, אם מכבי חיפה תחליט להשאילו שוב. אפשרות נוספת היא השאלה של שחקן ממכבי תל אביב.

השוער הניגרי אוסטין אג'ידה חתם לעונה נוספת בקבוצה, שתהיה השלישית שלו בחדרה. אג'ידה אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להישאר בבית, אמשיך להנהיג ולעשות את כל מה שצריך כדי שגם העונה חדרה תהיה הפתעה נעימה".

בחדרה היו מרוצים מאוד מהחתמתו של המגן חגי גולדנברג ומשוכנעים שהוא יתרום לקבוצה רבות בזכות הניסיון הרב שלו בליגת העל. המאמן אורי גוטמן ממשיך לחפש שחקנים זרים בעמדות של בלם ושחקן כנף, וייתכן שגם קשר אחורי.

שחקן הפועל חדרה מוחמד אבו פאני. שלומי גבאי
רשם חצי עונה מצוינת בחדרה בעונה שעברה. אבו פאני/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully