וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובל גוזלן הושאל ממכבי נתניה למ.ס אשדוד לעונה אחת

26.6.2019 / 12:38

מכבי נתניה תכננה להחזיר את החלוץ בן ה-25, אולם הוא הועבר לבקשתו לקבוצה מעיר הנמל, שתקבל אופציית רכישה. שגיב יחזקאל יחתום לעונה נוספת

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

מ.ס אשדוד החתימה היום (רביעי) את החלוץ שובל גוזלן. השחקן הגיע לפני הצהריים לאשדוד על מנת לחתום בקבוצה. כפי שכבר פורסם כאן, אשדוד החליטה לצרף את גוזלן שהיה מושאל בחצי העונה האחרונה ממכבי נתניה לפראלימני הקפריסאית. הוא הושאל ממכבי נתניה עד סוף העונה, ובסיומה תהיה לאשדוד אופציה לרכוש אותו.

"אני שמח ונרגש לחתום באשדוד, מקום הידוע שהוא כמו משפחה חמה. אעשה הכי כדי להצליח עם הקבוצה ולשמח את האוהדים", אמר גוזלן אחרי החתימה.

תחילה חשבו בנתניה להחזיר את גוזלן כדי להתחרות על מקום בהרכב מול פאטוס בצ'יראי, גיא מלמד ויונס מלדה, אבל בסופו של דבר על פי בקשת השחקן וסוכנו אדם קידן הוחלט להשאילו לאשדוד.

כזכור, אשדוד כבר החתימה את החלוץ אליאור משעלי ובסגל יש גם את דין דוד. אשדוד ממשיכה לחפש גם חלוץ זר וככל הנראה תחתים לעונה נוספת את שגיב יחזקאל שהותיר רושם טוב מאוד בסוף העונה החולפת.

במועדון הוחלט להחתים את מאמן הכושר אהוד בן שושן, שעבד בעונה האחרונה במכבי פתח תקוה. הוא יחליף את מאמן הכושר יוסי פחימה שעובד במחלקת הנוער של המועדון.

עוד בנושא

תפנית בעלילה: מאור בוזגלו על סף סיכום במכבי חיפה
הפועל חדרה רוצה להחזיר את מוחמד אבו פאני, אג'ידה האריך חוזה
הפועל תל אביב בוחנת את אופציית שלומי אזולאי, מאור בוזגלו עדיין בתמונה

שחקן מכבי נתניה שובל גוזלן. דני עמוס, מערכת וואלה!
יפתח דף חדש? שובל גוזלן/מערכת וואלה!, דני עמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully