וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דודי סלע הפסיד בסיבוב המוקדמות הראשון, בגדאטיס יפרוש בתום הטורניר

הישראלי בן ה-34 ערך אולי את הופעתו האחרונה על הדשא הלונדוני כשנוצח 1:6, 6:0, 6:4 על ידי מננדס מסייראס הספרדי (148). בגדאטיס הודיע: זה יהיה הטורניר האחרון שלי

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
חבל. סלע/GettyImages

דודי סלע הפסיד היום (שני) כבר בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר ווימבלדון, אחרי שנוצח 1:6, 6:0, 6:4 על ידי אדריאן מננדס מסייראס, הספרדי בן ה-33 המדורג 148 בעולם. סלע פתח מצוין וניצח במערכה הראשונה, אבל משם איבד את המומנטום, במה שעשויה להיות ההופעה האחרונה שלו על הדשא הלונדוני. את המערכה השנייה הישראלי בן ה-34 הפסיד 6:0, ובמערכה המכרעת כבר הוליך 2:4 עם יתרון שבירה, אבל משם איבד ארבעה משחקונים רצופים בדרך להדחה. מננדס מסייראס שיחק לאורך הקריירה שלו שלוש פעמים בלבד בטורניר גרנד סלאם וניצח פעם אחת בלבד (סיבוב שני בארה"ב ב-2017). סלע, לעומת זאת, המדורג 157 בעולם, קיווה להופעה חמישית בווימבלדון, אבל ירגיש אכזבה מהמעידה. הפעם האחרונה שסלע השתתף בטורניר גרנד סלאם הייתה באוסטרליה 2018, לפני שנה וחצי.

מרכוס בגדאטיס טניסאי קפריסאי. רויטרס
היה כיף איתך. בגדאטיס/רויטרס

מרכוס בגדאטיס עומד לפרוש

מרכוס בגדאטיס הודיע היום (שני) שהוא יפרוש רשמית מטניס מקצועני אחרי טורניר ווימבלדון, שנפתח ב-1 ביולי. בגדאטיס בן ה-34 דורג בשיאו במקום השמיני בעולם. ב-2006 הוא הגיע לגמר אליפות אוסטרליה (הפסיד לרוג'ר פדרר) והגיע לחצי גמר ווימבלדון (הפסיד לנדאל). הוא היה בטופ-100 12 שנים ברציפות, ומחזיק במאזן 273:348 בסבב. יותר מזה, הוא תמיד היה אחד הטניסאים האהודים בסבב, בזכות האופי המוקצן שלו, הלחימה והנחישות. הקפריסאי לא שיחק מאז טורניר דובאי בפברואר, וכעת מדורג במקום ה-138 בעולם.

"טורניר ווימבלדון הקרוב יהיה האחרון שלי כטניסאי מקצועני", כתב היום, "אני אסיר תודה לאול אינגלנד קלאב שהעניק לי כרטיס חופשי להגרלה הראשית, ושנתנו לי את ההזדמנות להיפרד מהענף שאני כל כך אוהב ושהיה חלק כל כך חשוב מחיי ב-30 השנים האחרונות. זו לא הייתה החלטה קלה. אבל הבנתי עד כמה קשה, בעיקר מבחינה פיזית, לזחור למקום שאליו אני מרגיש שאני שייך. הראש שלי רוצה את זה, אבל הגוף שלי מונע ממני לשחק בצורה עקבית שבה אני מצפה. מלבד זאת, יש לי אישה נהדרת, שתי בנות, ועוד ילד בדרך. אני כבר נרגש לבלות יותר זמן עם משפחתי".

עוד באותו נושא

דודי סלע: "ב-6-5 שנים האחרונות אני משחק רק בשביל הכסף"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully