וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תוכל להשתמש בכל הכסף ממכירת ראיקוביץ' לקניית חלוץ

24.6.2019 / 11:30

למרות שמעגל החיפושים אחר חלוץ זר הורחב, הצהובים עדיין יצטרכו לסגור חלונות כספיים אחרים עם הכסף שנכנס. פרץ, כהן וגלזר יצטרפו למחנה האימון, בקבוצה התרשמו ממשחק הרגל של יאניוטיס

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- הורחב מעגל החיפושים לחיפוש חלוץ זר

- דור פרץ, יונתן כהן ודן גלזר יצטרפו היום למחנה האימונים

- אנדראס יאניוטיס מזכיר לאנשי מכבי תל אביב את חואן פאבלו

- מכירת המנויים תיפתח לכל המאוחר בתחילת חודש יולי, הצפי הוא ל-15 עד 20 אלף מנויים

אף שמכרה את פרדראג ראיקוביץ' לריימס בסכום המתקרב ל-5 מיליון יורו, מכבי תל אביב לא תוכל לשים את אותו סכום כדי לרכוש חלוץ זר. סוכני שחקנים שנמצאים בקשר עם המועדון הבינו כי כעת הורחב מעגל החיפושים ומכבי תל אביב לא מתמקדת רק בשחקנים חופשיים כפי שעשתה בחודשים האחרונים, אלא שגם אחרי הסכום שנכנס עבור הסרבי, לא תוכל הקבוצה להשקיע הכל בחלוץ זר מאחר שיש לה קודם כמה חלונות כספיים אחרים לסגור עם הכסף שייכנס לקופת המועדון מהמכירה. כך או אחרת, במועדון ממשיכים לדבר על כך שרק אם יימצא חלוץ טוב יותר מאיתי שכטר, צ'יקו אופואודו או ארון שוינפלד, הוא יצורף.

אנדראס יאניוטיס שוער מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מזכיר את חואן פאבלו. אנדראס יאניוטיס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תיכנס היום (שני) ליומה הרביעי במחנה האימונים בהורסט שבהולנד. בערב ינחתו ויצטרפו למחנה דור פרץ, יונתן כהן ודן גלזר שקיבלו ימי חופשה אחרי משחקי הנבחרת. שרן ייני אשר גם היה בפעילות עם הנבחרת קיבל עוד לפני סיום העונה חופשה ולכן הוא כבר נמצא במחנה בהולנד מיום חמישי שעבר כשהקבוצה המריאה. המגעים להחתמת אלי דסה על חוזה חדש נמשכים ובכל מקרה הוא גם היה עד עכשיו בחופשה בשל משחקי הנבחרת.

השוער החדש אנדראס יאניוטיס התאמן ביומיים האחרונים עם הקבוצה וממה שמספרים הדבר הבולט אצלו עד כה הוא משחק הרגל המצוין. לאחדים במכבי תל אביב הוא מזכיר במעט את חואן פאבלו קולינאס.

בתוך כך, נראה שלוולאדן איביץ' יהיה כאב ראש לא קטן בנוגע לשחקנים שחזרו מהשאלות. עדן קארצב, אילון אלמוג, מתן חוזז ומתן בלטקסה נראים טוב מאוד באימוני הקבוצה ולמאמן מכבי תל אביב הולכת להיות החלטה קשה אם לשחרר מישהו מהם להשאלה עונה נוספת.

עוד באותו נושא

במכבי תל אביב בטוחים: אנדראס יאניוטיס יותר טוב מראיקוביץ'

לכתבה המלאה
עומר אצילי מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
לא ישחק נגד אסטנה או קלוז' במוקדמות ליגת האלופות. עומר אצילי/דני מרון

למחנה האימונים בהולנד לא המריא אורוש ניקוליץ' שממשיך בתהליך השיקום שלו. לעומתו יצאו אייל גולסה ועומר אצילי, אבל הם לא מתאמנים עם הקבוצה. אצילי עבר ניתוח בקע בדיוק ביום בו נותח גם מאור מליקסון מהפועל באר שבע ונראה כי הקשר לא ישחק מול אסטנה או קלוז' בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

במכבי תל אביב מתקבלות בכל יום פניות מאוהדים רבים שרוצים לדעת מתי תיפתח מכירת המנויים לעונה הבאה בבלומפילד. ההערכה במועדון היא שבתוך מספר ימים ייחתם החוזה בין מכבי תל אביב לקבוצה המנהלת את אצטדיון בלומפילד והמכירה תיפתח לכל המאוחר בתחילת חודש יולי כאשר הצפי הוא ל-15 עד 20 אלף מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully