וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם נחתה בישראל: "מרגישה מדהים. הראיתי לכולם מי אני"

24.6.2019 / 12:40

המתעמלת האמנותית חזרה אחרי תחרות מצויינת במשחקי אירופה בה השיגה שתי מדליות זהב ושתי מדליות כסף: "עבדתי קשה בשביל זה"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

לינוי אשרם נחתה הבוקר (שני) בישראל אחרי התחרות המצויינת שעשתה במינסק שבבלארוס במסגרת משחקי אירופה השניים. אשרם זכתה שלשום במדליית כסף בקרב-רב ואתמול במקצועות היחידים גרפה שתי מדליות זהב בכדור ובאלות ומדליית כסף בסרט. אשרם הגיעה לתחרות אחרי שחוותה פציעה ברגלה לפני כחודש, פציעה שמנעה ממנה את השתתפותה באליפות אירופה.

אשרם אמרה עם נחיתתה: "אני מרגישה מדהים. עבדתי קשה בשביל זה ועם צוות תומך. כולם מסביבי תמכו אחרי הפציעה ואני שמחה שהראיתי לכולם מי זאת לינוי אשרם. אני עובדת קשה בשביל זה. המדליות מוכיחות שאני עובדת קשה ושאני יכולה להיות אחת מהטובות בעולם. זו הייתה הכנה ממש טובה לאולימפיאדה ולאליפות העולם. אולימפיאדה? פחות חושבת על זה, מתרכזת באימונים ובתחרויות".

המאמנת איילת זוסמן: "זה אושר. אסור לשכוח שלינוי אחרי פציעה לא פשוטה. היא עבדה מהבוקר עד הלילה ונתנה את כל כולה. העתיד? אנחנו פשוט נהנות מהדרך. אם היא תמשיך ככה היא תוכל להשיג משהו גדול. אין ספק שלינוי היא אחת מהמתעמלות הטובות בעולם". המאמנת לנה קופילנקו הוסיפה: "זה הישג גדול לנו ולכל ישראל".

מתעמלת אמנותית לינוי אשרם. יוסי ציפקיס
חזרה כמו גדולה מפציעה לא פשוטה. לינוי אשרם בנתב"ג/יוסי ציפקיס

בשיחה עם וואלה! ספורט עוד לפני ההמראה לארץ, אמרה המתעמלת המוכשרת: "לא הופתעתי מהיכולת שלי במינסק. נכון שהגעתי לכאן אחרי פציעה ואחרי שהחמצתי את אליפות אירופה בשל הפציעה, אבל עבדתי כל כך קשה עם המאמנות שלי לנה קופילנקו ואיילת זוסמן שלרגע לא חשבתי שאני לא מסוגלת לעשות את המדליות האלה. באתי למשחקים האלה עם מלוא הביטחון בעצמי והיכולת שלי לא הפתיעה אותי. אני מצפה מעצמי לתחרויות כאלה ולהישגים כאלה. אני נהנית מהלחץ שיש בתחרויות וזה לא פוגע בי. אני פשוט אוהבת להתחרות".

אשרם שהפכה למותג בינלאומי בתחום ענף ההתעמלות האמנותית, מכוונת כעת לאליפות העולם בבאקו. "זו האליפות בה צריך לעשות את הקריטריון לאולימפיאדה בטוקיו. הבנות שהתחרו מולי במינסק יהיו גם אלה שתתחרנה מולי באליפות העולם. זה הטופ ואני ארצה לעשות אליפות עולם טובה כפי שעשיתי כאן במשחקי אירופה. נכון שאני תחרותית ורוצה להיות ראשונה כל הזמן, אבל אני לרגע לא מאוכזבת מזה שעשיתי שתי מדליות כסף. אני מודה על כל דבר שאני משיגה ומרוצה מאוד מההישגים שלי".

עוד באותו נושא

לינוי אשרם: "שמחה שעברתי את האליפות בצורה הכי טובה שאפשר"

לכתבה המלאה
קבלת פנים בנתב"ג למתעמלת לינוי אשרם. יוסי ציפקיס
קבלת פנים חמה ללינוי אשרם בנתב"ג/יוסי ציפקיס
מתעמלת אמנותית לינוי אשרם עם המאמנות שלה לנה קופילנקו, איילת זוסמן. יוסי ציפקיס
אשרם עם המאמנות איילת זוסמן ולנה קופילנקו/יוסי ציפקיס
קבלת פנים בנתב"ג למתעמלת לינוי אשרם. יוסי ציפקיס
קבלת פנים ללינוי אשרם בנתב"ג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully