וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם: "שמחה שעברתי את האליפות בצורה הכי טובה שאפשר"

23.6.2019 / 18:20

המתעמלת הישראלית הייתה מרוצה אחרי שהשלימה זכייה בארבע מדליות במשחקים האירופים במינסק: "מגיעה מוכנה לאליפות העולם"

צילום: עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל, עריכת וידאו: טל רזניק

לינוי אשרם השלימה היום (ראשון) 24 שעות חלומיות: המתעמלת האומנותית, שהשיגה שתי מדליות זהב (תרגילי הכדור והאלות) ומדליית כסף (תרגיל הסרט) במשחקי אירופה 2019 שבמינסק, העלתה את מאזן המדליות של המשלחת הישראלית לארבע אחרי שהשיגה אתמול גם מדליית כסף בתחרות הקרב-רב.

אשרם אמרה אחרי התחרויות: "התחלתי את היום לא טוב כל כך עם תרגיל החישוק, אבל המאמנות שלי דיברו אליי ואמרו לי להתחיל מחדש ואני שמחה שהצלחתי לחזור לעצמי עם שלושה תרגילים טובים מאוד ולזכות בעוד שלוש מדליות. אליפות העולם זה הקריטריון לאולימפיאדה והתחרות הזו היא ניסיון טוב כי היו פה המתעמלות הכי טובות באירופה. אני שמחה שעברתי את האליפות הזו הכי טוב שאני יכולה ומגיעה מוכנה לאליפות העולם. סיימתי את התחרות ומחר אני כבר בדרכי חזרה לארץ וחוזרת לשגרת אימונים רגילה, אמשיך לעבוד בכל הכוח לקראת אליפות העולם".

באיגוד ההתעמלות קיבלו בסיפוק רב ובהתרגשות את ההישג המדהים של אשרם. האיגוד הוציא הודעה בה נכתב: "איגוד ההתעמלות נפעם ונרגש לנוכח ההישגים חסרי התקדים של המתעמלת לינוי אשרם, אשר מתעמלת תחת המאמנות איילת זוסמן ולנה קופילנקו באגודת ראשון לציון. לינוי, שבאליפות אירופה האחרונה נאלצה לפרוש עקב פציעה, היא דוגמא ומופת לספורטאי הישג. מנפצת שוב ושוב את תקרת הזכוכית ומסבה גאווה עצומה לאיגוד, לענף ולמדינה כולם. ההישגים בזירה הבינלאומית בענף ההתעמלות האמנותית ממצבים את ישראל כמעצמה בענף ואנו עם הפנים קדימה והלאה, במלוא הכוח".

עוד בנושא:

לינוי אשרם זכתה בשתי מדליות זהב ואחת מכסף

פלייר לינוי אשרם מתעמלת ישראלית מדליית זהב משחקי אירופה 2019. עמית שיסל, מינסק, באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
אשרם/אתר רשמי, עמית שיסל, מינסק, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully