וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה לקווין טאפוקו: אתה לא בתכניות

23.6.2019 / 20:33

הקשר שהגיע מהפועל חדרה בינואר יחבור לקבוצת המנודים ולא ייצא למחנה האימונים. עם זאת, בבאר שבע רוצים להשאיל אותו. יצטרף לקבוצת המנודים עם הרוש, עזרא, צדק, בן בסט, סאבו ואלו

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע הודיעה הערב (ראשון) לקשר קווין טאפוקו כי הוא לא בתכניות שלה לעונה הקרובה ולכן יישאר בארץ ולא ייצא איתה למחנה האימונים בפולין מחר בבוקר. טאפוקו נקרא לשיחה אישית עם המאמן ברק בכר וגם המנכ"ל אסי רחמים שוחח עם סוכנו. עמדת באר שבע היא שהשחקן יושאל לעונה אחת לקבוצה בישראל או בחו"ל ובסיומה הוא יחזור אל האדומים מהנגב.

כזכור, באר שבע רכשה את הקשר מהפועל חדרה בחלון ההעברות של ינואר וציפתה שיהיה המחליף של ג'ון אוגו, אבל במועדון קיימת תמימות דעים שבשלב הזה הוא לא יכול להיות המחליף של הקשר הניגרי ולכן הכוונה היא להחתים על העמדה הזו את הקשר הקולומביאני באלדורמו ברלאסה. עדיין אין הסכם לרכישת אחוזים מכרטיסו של הקולומביאני, אבל בבאר שבע מקווים לסגור את זה ביממה הבאה ולהנחית אותו בפולין לקראת סיבוב המוקדמות של הליגה האירופית.

בזמן שהקבוצה תשהה בפולין, יתאמנו המנודים בארץ. קבוצת המנודים כוללת פרט לטאפוקו גם את אריאל הרוש, אריק סאבו, עדן בן בסט, שיר צדק, חן עזרא ודור אלו.

עוד בנושא:

פורסמו המועדים למשחקי גביע הטוטו
אריק בנדו פוטר מקבוצת הנוער של מכבי חיפה: "נדהמתי, אני פגוע ועצוב"
בן שמעוני חתם בבני יהודה לשלוש שנים

שחקן הפועל באר שבע קווין טאפוקו. דני מרון
טאפוקו מצטרף לקבוצת המנודים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully