וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בהאלה, בארטי זכתה בבירמינגהאם ותעלה למקום ה-1

השוויצרי הצליח לנצח 6:7 (2), 1:6 את הבלגי (33 בעולם) והשלים זכייה עשירית בטורניר. האוסטרלית ניצחה 4:6, 5:7 את גרגס

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
עוד זכייה בהאלה. רוג'ר פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר זכה היום (ראשון) בטורניר האלה מסבב ה-ATP 500, אחרי שגבר בגמר על דויד גופן הבלגי (33) בתוצאה 6:7 (2), 1:6. המאסטר השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, לא ליקק דבש במערכה הראשונה בה אף אחד מהטניסאים לא הצליח לשבור והמשחק הלך לשובר שוויון.

שם, גופן איבד ריכוז ופדרר ניצל זאת כדי לנצח 6:7 (2) קשה אחרי כמעט שעה. למערכה השנייה הבלגי הגיע סחוט לחלוטין. הוא נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, פדרר לא התקשה לשמור על המשחקונים שלו ושבירה נוספת כבר סגרה סיפור וקבעה 1:6 לשוויצרי אחרי קצת יותר מחצי שעה.

זאת הזכייה העשירית של פדרר בהאלה, שזכה בתואר בפעם האחרונה ב-2017, אז גבר בגמר על סשה זברב. גם בעונה שעברה פדרר הגיע לגמר, אבל הפסיד לבורנה צ'וריץ' הקרואטי ולמעשה, מבחינתו, הוא מחזיר את התואר שאיבד בשנה שעברה.

אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. רויטרס
אש בארטי חוגגת את הניצחון והעלייה למקום הראשון בעולם/רויטרס

אשלי בארטי השיגה ניצחון 12 ברציפות ותואר שני ברציפות. האוסטרלית ניצחה 4:6, 5:7 את יוליה גרגס וזכתה בטורניר בירמינגהאם בלי לשמוט מערכה במשך כל הטורניר. בארטי עלתה לראשונה בקריירה אל המקום הראשון בעולם והיא האוסטרלית הראשונה שכובשת את פסגת הדירוג העולמי מאז איבון גולאגונג באפריל-מאי 1976 ובסך הכול היא האישה האוסטרלית השנייה אי פעם שנמצאת במקום הראשון בעולם.

עוד באותו נושא

פטרה קביטובה: "אני לא יכולה לבטוח באנשים, אולי בגלל זה אני רווקה"

לכתבה המלאה
יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. רויטרס
גרגס מאוכזבת/רויטרס

פליסיאנו לופס, שמדורג 113 בעולם ונכנס לטורניר אחרי שקיבל כרטיס חופשי להגרלה, הצליח לזכות בטורניר קווינס מסבב ה-ATP 500. הספרדי בן ה-37 נזקק לשעתיים ו-49 דקות על מנת לנצח 2:6, 7:6 (4), 6:7 (2) את ז'יל סימון הצרפתי (38 בעולם). ללופס זהו תואר שביעי בקריירה הארוכה שלו והראשון בו הוא זוכה מאז שזכה גם בקווינס ב-2017.

כמה שעות לאחר מכן לופס זכה גם בטורניר הזוגות, שם שיתף פעולה עם אנדי מארי. עבור מארי זה הטורניר הראשון מאז שעבר את הניתוח במותניים, והצמד ניצח 6:7 (8), 7:5, 8:10 את רג'יב ראם וג'ו סאליסברי.

עדכון ראשון: 15:55

פליסיאנו לופס טניסאי ספרדי. AP
לופס עם הגביע/AP
פליסיאנו לופס טניסאי ספרדי. רויטרס
לופס חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully