וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב בית"ר ירושלים בעונה הקרובה: למעלה מ-70 מיליון שקל

22.6.2019 / 23:25

למרות הקושי לשחרר את טיירה וז'אורז'יניו, הקבוצה מהבירה עדיין לא סיימה להתחזק. מאמן כושר ספרדי יגיע להתרשמות בתחילת השבוע, אוחנה ישלים את הבדיקות הרפואיות במטרה שיהיה חלק מאימון הפתיחה

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים מעוניינת לצרף לצוות המקצועי מאמן כושר זר. בשבועיים האחרונים הגיעו לישראל לשיחות התרשמות כמה מועמדים זרים, שחלקם רצו לבחון את התנאים במתחם האימונים בבית וגן. לאחר שבארץ שהו עד עתה מאמן פורטוגלי ואחד נוסף מבלגיה, מחר (ראשון) אמור לנחות מאמן הכושר הספרדי טלמו דה אנדרס להתרשמות הדדית.

מיכאל אוחנה אמור להשלים מחר בדיקות מקיפות לפני החתימה על ההסכם. חוזהו של אוחנה הוא לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית והוא ירוויח כ-250 אלף דולר בעונה, שדרוג של 40 אחוזים ביחס לחוזהו בהפועל באר שבע. בבית"ר רוצים לראות את אוחנה מגיע לאימון הפתיחה ביום שלישי הקרוב.

התקציב של בית"ר ירושלים בעונה הקרובה צפוי לעבור את ה-70 מיליון שקל. בקבוצה רוצים לצרף מגן שמאלי, בלם וייתכן שגם חלוץ זרים. במועדון היו רוצים להיפטר מחוזיהם של ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה - שעלותם למועדון עומדת על קרוב ל-3 מיליון שקלים - אך בשלב זה אין קבוצות שיקלטו אותם, מה גם שהברזילאי לא חזר לכשירות מלאה ולכן בלתי אפשרי למצוא לו קבוצה אחרת.


עוד בנושא:

פרדראג ראיקוביץ' נמכר לריימס וחתם שם לארבע שנים
השוער אנדראס יאניוטיס חתם במכבי תל אביב לשלוש עונות

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו עם שחקן עירוני קרית שמונה איסמעיל ריאן. סוכנות ג'יני
כרגע בלתי אפשרי למצוא קבוצה שתחתים אותו. ז'אורז'יניו/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully