וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: אוגנדה הפתיעה את הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, ניגריה ניצחה

קאדו (14) ואוקווי (48) קבעו 0:2 לאחר מצבים נייחים והעניקו לעגורים ניצחון ראשון במפעל מאז חצי הגמר ב-1978. איגאלו (77) סידר לניגריה 0:1 דחוק על בורונדי שערכה הופעת בכורה

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני מדבר לאחר מעצרו

הפתעה ראשונה נרשמה באליפות אפריקה 2019 כבר במשחק השני של הטורניר, כאשר אוגנדה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ועלתה לראש בית א', בו מצרים ניצחה אמש 0:1 את זימבבואה במשחק הפתיחה. ניגריה פתחה את בית ב' עם 0:1 דחוק על בורונדי שערכה בכורה ובהמשך מדגסקר גם הופיעה לראשונה ורשמה 2:2 מכובד נגד גינאה.

שחקני נבחרת אוגנדה חוגגים עם פטריק קאדו. רויטרס
41 שנות המתנה הסתיימו. פטריק קאדו ושחקני אוגנדה חוגגים/רויטרס

הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו - אוגנדה 2:0

ניצחון ראשון לעגורים במסגרת אליפות אפריקה מאז חצי גמר 1978. מאז אותו טורניר בו הפסידה בגמר לגאנה, נבחרת אוגנדה לא השתתפה שוב באליפות היבשת, עד הקאמבק ב-2017 שהסתיים עם נקודה אחת ושער בודד. דווקא מול הקונגולזים שהגיעו כפייבוריטים, עם יאניק בולאסי, פול ז'וזה אמפוקו וסדריק בקאמבו, קטעה אוגנדה את הרצף הארוך בזכות שני מצבים נייחים. פארוק מיה הרים קרן בדקה ה-14 שפטריק קאדו נגח פנימה מזווית קשה, ובדקה ה-48 בישל גם לעמנואל אוקווי שנגח כדור קשתי לחיבורים. בקאמבו רשם כמה החמצות בצד השני והמחליף ג'ונתן בולינגי נגח לקורה.

עוד באותו נושא

מבצע נהדר של טרזגה סידר למצרים 0:1 על זימבבואה במשחק הפתיחה

לכתבה המלאה
ג'ונתן בולינגי שחקן נבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. רויטרס
נעצר בקורה. ג'ונתן בולינגי/רויטרס

ניגריה - בורונדי 0:1

הנשרים נאלצו לעבוד קשה מאוד במשחק הראשון שלהם באליפות אפריקה מאז הזכייה ב-2013 (לא העפילו לשני הטורנירים האחרונים) אבל בסופו של דבר השיגו שלוש נקודות מול יריבה עיקשת שערכה את הופעת הבכורה שלה במעמד הזה. בורונדי, עם הקפטן סיידו בראהינו, כמעט עקצה עם ההתלהבות הגדולה במחצית הראשונה, עד שהגיע אודיון איגאלו והותיר אותה עם מחמאות בלבד. החלוץ בן ה-30 שכובש לא מעט בליגה הסינית, נכנס בדקה ה-73 כחילוף השלישי של גרנוט רוהר, ואחרי ארבע דקות קיבל כדור מאולה איינה ובעט בנגיעה אל הפינה. ג'ון אוגו נותר על הספסל ולא שותף.

גינאה - מדגסקר 2:2

לגינאה: סוקי קאבה (34) ופרנסואה קבאנו (66, בפנדל)ץ למדגסקר: אניסט (49), שארל אנדריאמטסינורו (55).

אודיון איגאלו שחקן נבחרת ניגריה. רויטרס
הרגיע את ניגריה. אודיון איגאלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully