וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: מבצע נהדר של טרזגה סידר למצרים 0:1 על זימבבואה במשחק הפתיחה

אחרי טקס פתיחה ססגוני, שיאנית הזכיות של היבשת החלה את הטורניר הביתי עם ניצחון דחוק באצטדיון הבינלאומי בקהיר. טרזגה הכריע (41)

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי אחרי התיקו של ארגנטינה מול פרגוואי בקופה אמריקה

אליפות אפריקה ה-32 יצאה לדרך הערב (שישי) בקהיר עם משחק הפתיחה בו המארחת מצרים גברה 0:1 על זימבבואה במסגרת בית א'. אלופת היבשת קמרון הייתה זו שנבחרה לארח את הטורניר, אבל בתחילת השנה הזכות הזו נשללה ממנה והועברה למצרים, כשבנוסף גם נדחה מועד הפתיחה ל-21 ביוני בגלל צום הרמדאן. המצרים סיפקו טקס פתיחה צבעוני ומרהיב, בו נכח גם הנשיא עבד אל פתח א-סיסי.

זו הפעם הראשונה שאליפות היבשת השחורה נערכת בחודשי הקיץ ולא בינואר-פברואר, ובנוסף לראשונה משתתפות בטורניר 24 נבחרות המחולקות לשישה בתים. שתי הראשונות מכל בית תעלנה לשמינית הגמר, וכך גם ארבע הנבחרות הטובות ביותר מבין אלו שמסיימות במקום השלישי.

טקס הפתיחה אליפות אפריקה 2019. AP
חגיגה באצטדיון הבינלאומי בקהיר/AP

מצרים - זימבבואה 0:1

שיאנית ההשתתפויות (24) והזכיות (7) עבדה קשה במשחק הפתיחה, אבל בשורה התחתונה עשתה את שלה ופתחה את הטורניר ברגל ימין. כל העיניים הופנו לעבר הכוכב הגדול מוחמד סלאח, אלוף אירופה הטרי עם ליברפול, אבל מי שגנב את ההצגה היה מחמוד חסן טרזגה, קשרה ההתקפי של קסימפאשה הטורקית, שסיפק מבצע אישי נהדר ובסיומו בעט לקורה ופנימה בדקה ה-41. זימבבואה, ששחקניה עוד איימו הבוקר לא להופיע למשחק, נתנה פייט ליריבה העדיפה והצליחה למנוע מסלאח להשיג את שערו ה-40, כשהשוער המחליף עצר אותו בדקה ה-88 (שמונה דקות לאחר פציעתו של השוער הראשון אדמור סיבאנדה) אבל תחפש את הנקודות במשחקים הבאים. זו הפעם הרביעית של הלוחמים באליפות היבשת, והם יקוו לעבור לראשונה את שלב הבתים.

שחקני נבחרת מצרים חוגגים עם מחמוד חסן טרזגה. AP
שער אחד הספיק. שחקני מצרים עם מחמוד חסן טרזגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully