וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לגמר האלה, יפגוש את דויד גופן בקרב על התואר

השוויצרי ניצח 3:6, 3:6 את פייר הוגו הרבר ויתמודד על התואר השביעי שלו על הדשא בגרמניה. בארטי רחוקה ניצחון מהמקום הראשון בעולם

רוג'ר פדרר עלה היום (שבת) לגמר טורניר האלה מסבב ה-ATP 500. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, ניצח 3:6, 3:6 את פייר הוגו הרבר הצרפתי (43 בעולם) וינסה לזכות בתואר השביעי שלו ביום ראשון. כדי לזכות בתואר, הוא יצטרך לנצח את דויד גופן הבלגי (33), שנראה כמי שמתחיל סוף סוף לחזור לכושר אחרי סדרת פציעות. גופן הצליח לעצור את הריצה המטורפת של מתאו ברטיני האיטלקי (22) עם 6:7 (4), 3:6 בתוך שעה ו-37 דקות.

בטורניר קווינס, גם הוא מסבב ה-500 ATP, נקבל גמר בין שני טניסאים ותיקים במיוחד. ז'יל סימון בן ה-34, שמדורג 38 בעולם, רשם ניצחון גדול עם 7:6 (4), 4:6, 3:6 מול דניל מדבדב (13). הוא ישחק על התואר מול פליסיאנו לופס הספרדי בן ה-37 (113 בעולם), שגם חזר מפיגור מערכה ל-7:6 (3), 3:6, 4:6 מול פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי (21).

עוד בנושא:

פטרה קביטובה בראיון מרתק על התקיפה שחוותה: "אני לא יכולה לסמוך על אנשים יותר"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
עשה את שלו בצורה חלקה. פדרר/GettyImages

אצל הנשים, אשלי בארטי רחוקה ניצחון אחד מזכייה בטורניר בירמינגהאם ועלייה למקום הראשון בעולם לראשונה בקריירה שלה. האוסטרלית, שזכתה ברולאן גארוס בתחילת החודש ונחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכייה בווימבלדון, עלתה לגמר אחרי 4:6, 4:6 מול ברבורה סטריצובה הצ'כית בת ה-33 (51 בעולם). בארטי תשחק על התואר מול יוליה גרגס. הגרמנייה, שמדורגת 19 בעולם והגיעה בשנה שעברה עד לחצי הגמר בווימבלדון, נראתה מצוין וניצחה 4:6, 3:6 את פטרה מארטיץ' הקרואטית (25).

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. GettyImages
גרגס עושה סלפי עם המעריצים אחרי הניצחון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully