וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: מרוקו נראתה רע, אבל ניצחה 0:1 את נמיביה

איטמונואה קיימויאנה נגח שער עצמי מוזר מאוד בדקה ה-89 וסידר למרוקנים שלוש נקודות למרות יכולת חלשה. 0:2 קליל לסנגל על טנזניה. בהמשך: ואלג'יריה - קניה

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי אחרי התיקו של ארגנטינה מול פרגוואי בקופה אמריקה

אליפות אפריקה נמשכת היום (ראשון) עם משחקיהן של שלוש מהמועמדות ללכת עד הסוף בטורניר. במסגרת בית ג', סנגל ניצחה 0:2 את טנזניה ובהמשך אלג'יריה תתחיל את דרכה מול קניה. עוד לפני כן, מרוקו הצליחה לנצח 0:1 את נמיביה באצטדיון אל סלאם במסגרת בית ד'.

חכים זייש שחקן נבחרת מרוקו מול ריאן חנמוב שחקן נבחרת נמיביה. AP
זייש ומרוקו יצאו עם שלוש נקודות למרות הופעה חלשה מאוד/AP

מרוקו - נמיביה 0:1

המרוקנים נראו רע מאוד, אכזבו בגדול והציגו כדורגל ברמה שלא מתאימה לכמות הכישרון שיש להם בסגל. למרות זאת, שער עצמי מוזר מאוד של איטמונואה קיימויאנה בדקה ה-89 סידר למרוקו שלוש נקודות. קיימויאנה, שרק נכנס בדקה ה-80 אל המשחק החלש הזה, נגח משום הגבהה היישר לשערו במקום לצד השני וסידר למרוקו שלוש נקודות שוודאי ירגיעו הרבה מהלחץ שהיה יכול להיווצר במקרה של 0:0. נמיביה, מנגד, בעיקר התגוננה וישבה מאחור ולא ממש הגיעה למצבים או לאיזשהו סיכון של השער.

עוד באותו נושא

רומאריו באג'ו וראקוטוהארימאלאלה: ההעפלה המוזרה של מדגסקר לאליפות אפריקה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת סנגל קייטה באלדה חוגג. רויטרס
ניצחון קליל לסנגל. קייטה באלדה חוגג/רויטרס

סנגל - טנזניה 0:2

למרות שסנגל נאלצה להסתדר ללא סאדיו מאנה (סוחב השעיית צהובים ממשחקי המוקדמות), הבדלי הרמות במשחק הזה היו ברורים מהדקה הראשונה. הסנגלים של המאמן אליו סיסה לחצו על הנבחרת שנחשבת לאחת מהחלשות בטורניר, ובדקה ה-28 מצאו את הרשת עם שער של קייטה באלדה מאינטר, שקיבל את הכדור ברחבה וירה לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1. האריות של טרנגה ידעו שהיתרון שלהם שברירי, והמשיכו לתקוף כדי להשיג את השני. בדקה ה-65 זה הגיע: קרפין דיאטה שיגר פצצה מחוץ לרחבה, השוער לא הצליח להגיב וזה נגמר ב-0:2 קל.

שחקן מונפלייה, אנדי דלור. רויטרס
חיזוק תוצרת צרפת לנבחרת אלג'יריה. אנדי דלור/רויטרס

אלג'יריה - קניה (23:00, ספורט 5)

האם שועלי המדבר יצליחו לצאת לדרך חדשה? אחרי ההדחה המביכה בשלב הבתים ב-2017 והכישלון בהעפלה למונדיאל האחרון, אלג'יריה מגיעה לטורניר עם שחקן העבר ג'אמל בלמאדי כמאמן ועם תקוות גדולות שמונחות על כתפי הקפטן ריאד מחרז. בלמאדי עשה לא מעט שינויים ושמות כמו איסחק בלפודיל הפצוע, נביל בנטאלב ואל עראבי סודאני שהיו שחקני הרכב, כבר לא נמצאים בסגל. החיזוק שלו הגיע מצרפת, עם אזרוחם של החלוץ אנדי דלור ממונפלייה והשוער אלכסנדר אוקיג'ה ממץ. קניה, שרושמת הופעה שישית בטורניר וראשונה מאז 2004, מעולם לא עברה את שלב הבתים ומסתמכת בעיקר על הקפטן ויקטור ווניאמה מטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully