וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: רוג'ר פדרר התקשה, אבל עלה לרבע הגמר

השוויצרי נזקק לשעתיים ו-18 דקות כדי לנצח 6:7 (5), 6:4, 5:7 את צונגה. נשים: קרבר ניצחה את שראפובה, אוסקה הפסידה. מארי חזר בטורניר הזוגות בקווינס

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
עבד קשה. פדרר/GettyImages

עונת הדשא וטורנירי ההכנה לווימבלדון נמשכים בין הפסקות הגשם השונות באנגליה והיום (חמישי) התחילו הטורנירים בקווינס ובירמינגהאם באנגליה להיכנס לקצב. גם טורנירי האלה ומאיורקה נמשכו.

בטורניר האלה מתאו ברטיני האיטלקי (22) המשיך במומנטום האדיר בו הוא נמצא אחרי עונת חימר טובה וזכייה בטורניר שטוטגרט על הדשא. האיטלקי נזקק לשלוש מערכות כדי לנצח 6:4, 3:6, 2:6 את בן ארצו אנדראה ספי (69) בדרך לרבע הגמר. סשה זברב המקומי (5 בעולם) נזקק לשעה ועוד 18 דקות כדי לנצח 3:6, 5:7 את סטיב ג'ונסון האמריקאי (76). רוברטו באוטיסטה אגוט (20) ניצח 1:6, 4:6 את רישאר גאסקה (54).

רוג'ר פדרר, אלוף הטורניר שש פעמים בעבר, הצליח לעלות לרבע הגמר, אבל היה צריך לעבוד קשה מאוד במשך שעתיים ועוד 18 דקות בשביל זה. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, פגש את ג'ו ווילפריד צונגה (77), שנראה מצוין ואולי סוף סוף נכנס לכושר, אבל בסופו של דבר זה נגמר עם 6:7 (5), 6:4, 5:7 לפדרר.

בטורניר קווינס ניצלו את מזג האוויר הטוב בלונדון כדי לדחוף כמה שיותר משחקים. דייגו שוורצמן, שהגיע אל הטורניר עם מאזן 8:1 על דשא במהלך כל הקריירה שלו, הצליח להדהים עם 4:6, 4:6 את אלוף השנה שעברה והמדורג חמישי מארין צ'יליץ'. שוורצמן עלה לרבע הגמר, שם יפגוש את דניל מדבדב שניצח 6:7 (9), 7:6 (5), 4:6 את לוקא פוי.

מי שחזר היום למגרשים הוא אנדי מארי. הבריטי, שלא שיחק מאז הסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה אז גם הודיע שכנראה לא ימשיך לשחק יחידים יותר, שיתף פעולה עם פליסיאנו לופס בטורניר קווינס והשניים ניצחו 6:7 (5), 3:6 את רוברט פארה וחואן סבסטיאן קבאל.

עוד בנושא:

חואן מרטין דל פוטרו האומלל שוב נפצע בפיקת הברך וינותח
נובאק דג'וקוביץ' השיב אש לניק קיריוס: "כנראה שהוא מחפש תשומת לב"

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
התגעגעתם? מארי/רויטרס

נאומי אוסקה, המדורגת ראשונה בעולם, פתחה את השנה נהדר כשזכתה באליפות אוסטרליה אחרי שבשנה שעברה הניפה את התואר גם באליפות ארצות הברית. אז היא נפרדה מהמאמן שלה ומאז הדברים לא ממש הולכים. היום היא הודחה בבושת פנים מטורניר בירמינגהאם כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד 6:2, 6:3 ליוליה פוטינצבה הקזחית (43 בעולם). אגב, אחרי המשחק אוסקה לא הגיעה למסיבת העיתונאים ותספוג קנס.

אלופת רולאן גארוס והמדורגת שנייה בעולם אשלי בארטי דווקא עשתה את שלה עם 3:6, 1:6 מול ג'ניפר בריידי האמריקאית (66) באותו טורניר.

בטורניר מאיורקה, הסנסציה של רולאן גארוס אמנדה אניסימובה בת ה-17 הצליחה לעלות לרבע הגמר עם 2:6, 4:6 מול אליזה קורנה (56).

אלופת ווימבלדון מהשנה שעברה והמדורגת שישית בעולם אנג'ליק קרבר לא ממש השאירה סיכוי למריה שראפובה והביסה אותה 2:6, 3:6 בתוך שעה ו-32 דקות. זה היה הטורניר הראשון של הרוסייה זה חמישה חודשים ולמעשה מאז שפרשה לפני המשחק מול דריה קסאטקינה בטורניר סנט פטרסבורג בינואר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
לא מצליחה לחזור לעצמה. אוסקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully