וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "ניק קיריוס אולי מחפש תשומת לב, מה אני יכול לעשות?"

המדורג ראשון בעולם הגיב לדברים שאמר עליו האוסטרלי: "לפני כמה שנים אפילו הצעתי לו עזרה, ברור שהוא לא מכבד אותי"

עריכת וידאו: מתן חדד

כמה שבועות אחרי הדברים שאמר ניק קיריוס על נובאק דג'וקוביץ', ענה היום (רביעי) הסרבי לאוסטרלי. כזכור, קיריוס תקף את דג'וקוביץ' ובין היתר אמר שהוא צבוע, תקף את חגיגות הניצחון שלו ואמר שהוא תמיד מדבר כדי למצוא חן בעיני כולם. בנוסף, האוסטרלי אמר שהוא לא סובל את דג'וקוביץ'.

"הייתה לי ההזדמנות לפגוש אותו באופן אישי לפני כל גל הביקורת הזה לעברי, אפילו הצעתי לו עזרה באליפות ארצות הברית לפני משהו כמו חמש שנים", סיפר דג'וקוביץ' בראיון בבלגרד, "כולם ביקרו אותו בגלל ההתנהגות שלו, אני אמרתי לו שהוא מוזמן לפנות אליי אם הוא צריך משהו כי אני התמודדתי עם אותן בעיות בשלבים המוקדמים של הקריירה שלי. משהו השתנה מאז, אבל אין לי מושג מה.

"באופן כללי אני חושב שהוא לא בחור רע. אני לא יודע למה הוא אומר את כל מה שהוא אומר, אולי הוא מחפש תשומת לב או שיש לו מניעים אחרים. ברור שהוא רוצה להיות פתוח ושקוף כי זה חלק מהאישיות שלו. אני מכבד אותו ואני מכבד את כולם, אז מה אני יכול לעשות? האם הוא מראה כבוד כמו שאר השחקנים? לא. זו הדרך שלו לתקשר, אבל שוב אני לא חושב שהוא בחור רע".

דג'וקוביץ' המשיך ואמר: "במהלך כל הקריירה שלי תמיד הקפדתי לכבד את כולם ומעולם לא הייתה לי סוג של 'בעיה' כזו אם מישהו, אבל זה לא משהו שמשאיר אותו ער במהלך הלילה. אני לא מבין מה הסיבות שלו, אבל מכבד אותו".

עוד בנושא:

ניק קיריוס תקף את דג'וקוביץ': "אני לא סובל אותו"

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ' בגשם. רויטרס
עונה לקיריוס. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully