וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס: "אני לא סובל את דג'וקוביץ', יש לו אובססיה חולנית לכך שיאהבו אותו"

האוסטרלי תקף בראיון: "נובאק אף פעם לא יהיה גדול כמו פדרר. החגיגות שלו כל כך מגוחכות, בפעם הבאה שאנצח אותו אעשה לו את החגיגה הזו בפרצוף"

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. רויטרס
קיריוס/רויטרס

ניק קיריוס התראיין אתמול (רביעי) לפודקאסט הטניס "No challenges ramaining" וכהרגלו סיפק כותרות מעניינות מאוד. האוסטרלי בן ה-24, שמדורג 34 בעולם, דיבר בין היתר על נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר ועל הקריירה שלו עצמו.

תחילה דיבר קיריוס על דג'וקוביץ' ואמר עליו: "אני מרגיש כאילו יש לו אובססיה חולנית שיאהבו אותו. הוא רוצה להיות פדרר. אני מרגיש שהוא רוצה להיות אהוב כל כך וזה גורם לזה שאני לא סובל אותו. החגיגה שלו אחרי משחקים היא מביכה. הוא מדהים, אלוף גדול בספורט, אחד השחקנים הכי גדולים שאי פעם יהיו. אני חושב שהוא יעבור בכמות תארי הגרנד סלאם את פדרר, אבל אנחנו מדברים על בנאדם שפרש מאליפות אוסטרליה פעם אחת כי היה חם מדי. לא משנה בכמה תארי גרנד סלאם הוא יזכה, הוא לעולם לא יהיה הכי גדול בעיניי. שיחקתי נגדו פעמיים ואני מצטער, אבל אם אתה לא יכול לנצח אותי, אתה לא יכול להיות הכי גדול בכל הזמנים. תראה כמה אני מתאמן וכמה מאמץ אני משקיע, זה אפס לעומתו".

קיריוס המשיך ואמר: "בשבילי פדרר תמיד יישאר הגדול ביותר בכל הזמנים. מה שרפא עשה זה גם מפחיד. נובאק מעצבן אותי. הוא גם תמיד אומר את מה שהוא חושב שהוא צריך להגיד ולא את העמדה שלו. החגיגה שלו הורגת אותי. בכל פעם שהוא עושה את זה... זה הורג אותי. אם אני אשחק נגדו ואנצח אותו שוב, אני הולך לעשות את החגיגה הזו מול הפנים שלו. זה יהיה קורע".

האוסטרלי דיבר גם על אנדי מארי ואמר: "אני עצוב לגבי הפציעה שלו, ממש עצוב. אני חושב שהמאזן שלו מול דג'וקוביץ' מביך. אני מרגיש שהוא כל כך הרבה יותר טוב מנובאק ושיחקתי נגד שניהם. אנדי מחזיר טוב יותר, ההגשה שלו טובה יותר. הוא היה צריך לזכות בהרבה יותר תארי גרנד סלאם. נגד מארי אתה לא יכול לחבוט סלייסים, הוא יודע שזה זבל. אם אני הייתי המאמן של מארי, הוא היה זוכה בהרבה יותר תארים".

קיריוס, אגב, שיחק פעמיים נגד דג'וקוביץ' ושני המפגשים הללו היו ב-2017. הוא ניצח אותו 6:7 (9), 5:7 ברבע גמר אקפולקו ו-4:6, 6:7 (3) בשמינית גמר טורניר המאסטרס 1,000 באינדיאן וולס.

בחדשות אחרות: מריה שראפובה, שנעדרת זה זמן מה מהמגרשים בשל פציעה טורדנית, הודיעה כי לא תשתתף ברולאן גארוס, טורניר בו זכתה פעמיים בעבר. "אני פורשת מרולאן גארוס היום", כתבה הרוסייה בסטורי שלה, "לפעמים ההחלטות הנכונות הן לא הקלות. יש גם חדשות טובות יותר והן שחזרתי להתאמן ולאט לאט אני בונה מחדש את הכוח שלי בכתף. אני אתגעגע אלייך מאוד, פריס, נתראה בשנה הבאה". שראפובה שיחקה רק בשלושה טורנירים במהלך השנה, כולם בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully