וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש ג'קסון מואשם בכך שגרם לבתו בת ה-4 חודשים להתמסטל

הגארד של פיניקס סאנס לא מכחיש את הטענות על כך שהוא משתמש במריחואנה, אך מתעקש שמעולם לא צרך את הסם בנוכחות בתו

עריכת וידאו: מתן חדד

לג'וש ג'קסון יש נטייה להסתבך עם החוק. לפני כחודש נעצר הגארד של פיניקס סאנס לאחר שניסה להיכנס שוב ושוב למתחם VIP במועדון, וכעת מואשם בכך שגרם לילדתו, בת 4 חודשים, להיות תחת השפעת מריחואנה בעת ששמר עליה. לורנה ויילה, אמה של התינוקת, תובעת דמי מזונות בבית המשפט, ומסמכים שהודלפו חושפים את עדותה של האם ואת טענות הנגד של האב.

הפרשייה מתחילה בכך שג'קסון טען שהוא אינו אביה של הילדה כלל. האם, מנגד, טוענת שהוא ידע על קיומה של התינוקת בכל תקופת ההריון ולא התכחש אליה, אבל מרגע שנולדה לא רצה קשר איתה. בית המשפט הציע לג'קסון לבצע בדיקת אבהות, והוא החליט שבנקודה זו שהוא רוצה להיות חלק מחייה של הילדה ושמר עליה לעיתים.

עוד בנושא:
עדיף ללכת לבחירות חוזרות: עשר הבחירות הגרועות בתולדות דראפט ה-NBA
זה שוד! עשר הגניבות הגדולות בתולדות דראפט ה-NBA
"קיירי בדרך?" הציוץ של קייל קוזמה משגע את אוהדי הלייקרס

ג'וש ג'קסון פיניקס סאנס. GettyImages
טוען שלא עישן ליד בתו. ג'וש ג'קסון/GettyImages

העדויות של האם ושל המטפלת גורסות כי בביתו של השחקן היה ריח חזק של מריחואנה, וכי נצפו על שולחנות הבית פרחים של הצמח ללא השגחה. העדות החריפה ביותר אומרת כי ב-22 למאי לקח ג'קסון את התינוקת מבית אמה בצהריים והחזיר אותה בערב כאשר התינוקת נראית מעולפת. כאשר נשאל מדוע, אמר שהיה להם יום עמוס.

האם ניסתה להעיר את הבת במשך כל הלילה ללא הצלחה, אבל היא הצליחה רק לפתוח במקצת את עינייה. בבוקר חזרה התינוקת להתנהגות רגילה כך שאין חשש ממשי לבריאותה. כאשר התעמתה ויילה עם גקסון ענה לה: "כל מי שגר כאן בבית יוכל להגיד לך שאני לא משתמש בזה כשהיא לידי או לפני שאני רואה אותה, אז תגידי מה שאת רוצה".

עוד באותו נושא

"קיירי בדרך?" הציוץ של קייל קוזמה משגע את אוהדי הלייקרס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully