וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיירי בדרך?" הציוץ של קייל קוזמה משגע את אוהדי הלייקרס

שחקן הלייקרס צייץ אימוג'י של עיניים עם תמונה שלו שומר על קיירי וגרם לים של ספקולציות, גם קרי אמא שלו הצטרפה לחגיגה ברשת

עריכת וידאו: מתן חדד

לוס אנג'לס לייקרס נאלצה לוותר על נכסים חשובים כדי לצרף ללברון ג'יימס את אנטוני דייויס במגה טרייד שביצעה. מלבד הבחירה הרביעית שלה בדראפט, היא שלחה לניו אורלינס כזכור גם את ברנדון אינגרם, לונזו בול וג'וש הארט. השחקן המשמעותי ביותר שכן שרד בלייקרס אחרי הטרייד הזה חוץ מלברון היה קייל קוזמה, שהלילה הסעיר את הרשת החברתית ואת אוהדי הלייקרס.

קוזמה צייץ אימוג'י של אישוני עיניים כאילו הוא רומז למשהו שעתיד לקרות. הציוץ הזה גרר מעל אלף תגובות סקרניות ומאוחר יותר גם קרי קוזמה, אמו של קייל, הצטרפה לחגיגה וצייצה גם היא את אותו אימוג'י. אבל זה לא הכל. קוזמה שינה בנוסף גם את התמונה שלו בטוויטר לתמונה שבה הוא שומר על קיירי אירווינג - כוכב בוסטון שגם שמו הוזכר כמועמד אפשרי להגיע בטרייד לקבוצה.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס קייל קוזמה, רייג'ון רונדו. AP
משגע את אוהדי הלייקרס. קוזמה/AP

אז מה זה באמת אומר? כנראה שלא הרבה. בכל מקרה, ב-ESPN מדווחים שהלייקרס עושה מאמצים אדירים כדי לפנות מקום בתקרת השכר על מנת להכשיר את הקרקע להחתמה של כוכב שלישי בקבוצה. קיירי הוא רק אחד השמות שמוזכרים, כשגם חברו לקבוצה אל הורפורד וקמבה ווקר כוכב שארלוט הוזכרו כמועמדים להגיע.

* יממה לפני שהדראפט ייצא לדרך, מילווקי ודטרויט השלימו טרייד שבמסגרתו טוני שנל יעבור לפיסטונס יחד עם בחירה מספר 30 בדראפט. בתמורה דטרויט שלחה למילווקי את הפורוורד ג'ון לואר. כעת לפיסטונס היו שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט (15 ו-30) והבאקס מצידם חסכו 4 מיליון דולר בתקרת השכר שלהם לעונה הקרובה.

עוד באותו נושא

עדיף ללכת לבחירות חוזרות: עשר הבחירות הגרועות בתולדות דראפט ה-NBA

לכתבה המלאה

גם אמא של קוזמה נכנסה לחגיגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully